Persil Power-Mix Caps – pranie naraz s práškom aj gélom
Prať odteraz možno bez kompromisov, s nevšednou kombináciou pracieho prášku a gélu. Novinka z portfólia spoločnosti Henkel spája oba varianty do jedného vysokoúčinného pracieho prostriedku.
Zlatý Bažant v olympijskom dizajne
Onedlho sa brazílske Rio de Janeiro stane dejiskom XXXI. Letných olympijských hier. Slováci to môžu osláviť obľúbeným produktom, v predaji je v netradičnej limitovanej edícii.
Sládkova Limonáda s osviežujúcimi čiernymi ríbezľami
Spoločnosť Staropramen-Slovakia rozširuje portfólio svojej značky Sládkova Limonáda a prináša na slovenský trh netradičnú letnú novinku s príchuťou čiernej ríbezle.
Raffaello v novom letnom balení
Chrumkavá oplátka zahalená v kokose, jemný krém a mandľa uprostred. Krémové Raffaello bude počas tohto leta v predaji aj v novom sviežom balení.
Raw Paleo Protein – prvá raw a proteínová tyčinka v jednom
Líder medzi výrobcami funkčných potravín na Slovensku, spoločnosť Max Sport, prichádza s novinkou, ktorá v sebe spája benefity 100-percentne prírodnej raw tyčinky a proteínovej funkčnej potraviny.
Palma uvádza novinku na gurmánsku grilovačku
Relax v slnkom zaliatej prírode, príjemné chvíle s rodinou či zábava s priateľmi a k tomu šťavnatá, voňavá, chrumkavá gurmánska grilovačka. Aby taká naozaj bola, prináša Palma na tohtoročnú grilovaciu sezónu výberový repkový olej Raciol s citrónom a bazalkou.
Letná exotika od NESCAFÉ
NESCAFÉ rozširuje svoje kávové menu o dve novinky - NESCAFÉ 3in1 Coconut Dream a NESCAFÉ 3in1 Choco Hazelnut.
Čo dokáže kozmetika obsahujúca kakao?
Nie je náhoda, že kakao je považované za „superpotravinu“. Vedeli ste, že kakao obsahuje až okolo 300 chemicky identifikovateľných látok.
Corny Protein –chuťovo lákavejšia proteínová tyčinka
Značka Corny prichádza na slovenský trh s novým radom proteínových tyčiniek – Corny Protein.Tie obsahujú až 30 % proteínov.
Strongbow s príchuťou čiernych ríbezlí
Uvedenie cideru Strongbow vo februári 2015 naštartovalo na slovenskom trhu s nápojmi množstvo zmien. Už na jeseň minulého roku dosiahol jeho predaj približne 80 %-ný podiel v kategórii ciderov. K trojici úspešných príchutí sa nedávno pridal aj štvrtý chuťový variant - Strongbow Dark Fruit.