KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Štvrtý rok mení dm „Black Friday“ na „Giving Friday“

Nákupy počas piatka, ktorý tento rok padol na 26. novembra, opäť spája s podporou projektu v spolupráci so Slovenskou katolíckou charitou.

 dm giving friday 2021

 

Vďaka iniciatíve dm {spoločne} venuje 5 percent z celkového denného obratu v rámci e-shopu mojadm.sk a všetkých predajní dm na vznik a vybavenie 15 vzdelávacích centier počítačovou technikou pre marginalizované skupiny v mestách a obciach v rámci celého Slovenska.


Po jednom centre tak vznikne v Bratislave, Skalici, Trnave, Galante, Dunajskej Strede, Žiline, Čadci, Nitre, Rožňave, Prešove a Banskej Bystrici a po dvoch centrách v mestách Spišská Nová Ves a Košice. Do nich budú mať prístup žiaci a študenti, ktorí majú online vyučovanie, dospelí, ktorí si zvyšujú rekvalifikáciu online formou, a všetci, ktorí sa chcú akoukoľvek online formou dovzdelať, rozvinúť svoj talent alebo sa spojiť so svojou rodinou a v súčasnosti na to nemajú podmienky. Vyzbieraná suma bude zverejnená v pondelok 29. novembra na sociálnych sieťach dm.


Vo svojej najväčšej iniciatíve pod názvom dm {spoločne} pokračuje spoločnosť dm drogerie markt už siedmy rok. Prostredníctvom nej spolupracovníci a zákazníci dm spoločne podporujú výnimočné projekty a aktivity, čím šíria myšlienky dobrovoľníctva a pomáhajú zvyšovať záujem o filantropické aktivity a dobrovoľnícku prácu na Slovensku.

 

Zdroj: dm drogerie markt

 

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk