kaufland

kaufland veggie banner l

kaufland

Štvrtý rok mení dm „Black Friday“ na „Giving Friday“

Nákupy počas piatka, ktorý tento rok padol na 26. novembra, opäť spája s podporou projektu v spolupráci so Slovenskou katolíckou charitou.

 dm giving friday 2021

 

Vďaka iniciatíve dm {spoločne} venuje 5 percent z celkového denného obratu v rámci e-shopu mojadm.sk a všetkých predajní dm na vznik a vybavenie 15 vzdelávacích centier počítačovou technikou pre marginalizované skupiny v mestách a obciach v rámci celého Slovenska.


Po jednom centre tak vznikne v Bratislave, Skalici, Trnave, Galante, Dunajskej Strede, Žiline, Čadci, Nitre, Rožňave, Prešove a Banskej Bystrici a po dvoch centrách v mestách Spišská Nová Ves a Košice. Do nich budú mať prístup žiaci a študenti, ktorí majú online vyučovanie, dospelí, ktorí si zvyšujú rekvalifikáciu online formou, a všetci, ktorí sa chcú akoukoľvek online formou dovzdelať, rozvinúť svoj talent alebo sa spojiť so svojou rodinou a v súčasnosti na to nemajú podmienky. Vyzbieraná suma bude zverejnená v pondelok 29. novembra na sociálnych sieťach dm.


Vo svojej najväčšej iniciatíve pod názvom dm {spoločne} pokračuje spoločnosť dm drogerie markt už siedmy rok. Prostredníctvom nej spolupracovníci a zákazníci dm spoločne podporujú výnimočné projekty a aktivity, čím šíria myšlienky dobrovoľníctva a pomáhajú zvyšovať záujem o filantropické aktivity a dobrovoľnícku prácu na Slovensku.

 

Zdroj: dm drogerie markt

 

Video

Prvé ohlasy spotrebiteľov na recykláciu plastov

Retail Podcast

Category Management 2: Koho zapojiť do vytvárania plánogramu

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk