kaufland

kaufland veggie banner l

kaufland

Kaufland opäť pomôže rodinám v núdzi

Už po tretí raz Kaufland prináša v predvianočnom období charitatívny projekt, v ktorom kúpou adventného kalendára zákazníci podporia aktivity neziskovej organizácie Úsmev ako dar, ktorá pomáha rodinám v núdzi.


Na Slovensku je stále mnoho rodín, ktoré sa ocitli v ťažkej životnej situácii a cieľom projektu Kauflandu v spolupráci so Spoločnosťou priateľov detí z detských domovov Úsmev ako dar je podať im pomocnú ruku. V názve Darujte úsmev dvakrát sa skrýva krásne posolstvo, ktoré motivuje k pomoci aj zákazníkov reťazca. Zakúpením charitatívneho adventného kalendára urobia radosť svojim deťom a zároveň prispejú na dobrú vec - za každý predaný kalendár Kaufland venuje 0,10 € neziskovej organizácii Úsmev ako dar. Tá peniaze použije na pomoc rodinám v núdzi.


Charitatívny projekt Kauflandu tentoraz podporí kampaň s animovanou rozprávkou pod názvom Sladký domov. Porozpráva deťom o tom, ako vtáčik Kiwi spoločne so zvieratkami postavili Medovníčkovi z obalu adventného kalendára medovníkovú chalúpku, pretože nemal kde bývať. Milý príbeh so šťastným koncom takto priblíži aj tým najmenším, aký veľký význam má šťastný domov pre každého z nás.


Zdroj: Kaufland

 

PR

Video

Prvé ohlasy spotrebiteľov na recykláciu plastov

Retail Podcast

Category Management 2: Koho zapojiť do vytvárania plánogramu

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk