KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

dm podporila sumou takmer 6-tisíc € lokálny projekt GREENHOUSE – verejný skleník v Nitre

Vo štvrtok 2. septembra otvorila dm na prízemí nitrianskeho obchodného centra Mlyny svoju novú predajňu. Jej otvorenie bolo spojené s podporou realizácie jedného z troch projektov v centre Nitry upozorňujúcich na zmenu klímy, keď o víťazovi rozhodla verejnosť v hlasovaní. Víťazným projektom sa stal GREENHOUSE – verejný skleník, ktorý získal až 52 percent všetkých hlasov.


Tento projekt bol podporený finančným príspevkom, keď dm zdvojnásobila svoj obrat z novej predajne v prvý deň jej otvorenia, nablokovaný v čase od 16. do 17.15 hodiny. Ten predstavoval 2 852 € a bol realizovaný 226 zákazníkmi. Víťaznému projektu tak poputoval dvojnásobok obratu, čiže suma 5 705 €. Symbolický šek na víťaznú sumu odovzdal projektovému manažérovi združenia Nitra 2026 Mariánovi Tesákovi a spoluautorovi projektu Miroslavovi Čibikovi Ján Janšík, oblastný manažér dm drogerie markt.


O víťazovi rozhodla verejnosť, ktorá sa do 2. septembra do 17. hodiny zapojila do hlasovania na stránke www.mojadm.sk/mlyny.  Všetky tri projekty, ktoré boli zapojené do verejného žrebovania, boli iniciované združením Nitra 2026, ktoré zároveň zastreší aj realizáciu víťazného projektu. Keďže zdvojnásobená vyzbieraná suma je dostatočná na realizáciu víťazného projektu, bude tak realizovaný už v najbližšom čase, čo by podľa spoluautora projektu Miroslava Čibika mohlo byť už túto jeseň.


Zdroj: dm drogerie

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk