KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Vlastné pekárne Tesca sú u zákazníkov čoraz obľúbenejšie

Popularita lokálnych pekární, ktoré ručne pripravujú a pečú vlastné výrobky, u Slovákov narastá. Súčasťou tohto trendu sú i väčšie prevádzky reťazca Tesco, ktorý má v súčasnosti 27 vlastných pekární. Popritom spolupracuje s lokálnymi i väčšími pekárenskými dodávateľmi zo Slovenska.

 

tesco pekarne

 

„Veľkou výhodou našich vlastných pekárenských výrobkov je výroba tradičným remeselným spôsobom priamo v predajni. Pečivo na predajnú plochu pre našich zákazníkov dopĺňame ešte teplé. Pekárenské výrobky sú dopĺňané niekoľkokrát za deň. Ponuku vlastných pekární neustále obmieňame podľa preferencií zákazníkov. Ich nákupné zvyklosti sa v uplynulých rokoch zmenili – menej nakupujú tradičné chleby a pečivá ako napríklad rožky. Preferujú skôr širší sortiment a skúšanie rozličných produktov, a to vrátane prémiovejších špecialít,“ hovorí Tomáš Klein, komerčný manažér Tesca zodpovedný za čerstvé potraviny.


Odborníci priamo v pekárňach Tesca pripravujú pekárske výrobky z múky, droždia, soli, vody, slnečnice, ražnej múky. Pripravené výrobky pekári pečú minimálne dvakrát denne v závislosti od veľkosti prevádzky, a to vo vlastných moderných peciach. Nakupujúci si pritom môžu vybrať spomedzi pečiva z rôznych druhov cesta vrátane grahamového, svetlého, proteínového, cereálneho či sladkého cesta.


Špecifikom vlastných pekární v predajniach Tesco je aj podiel pridaných náplní. „Zákazníci oceňujú, že napríklad v koláčoch máme až 44-percentný podiel plnky ako mak, tvaroh či jahoda,“ dodáva komerčný manažér Tesca.


Tesco dlhodobo spolupracuje aj s mnohými lokálnymi pekárňami v regiónoch. „Zákazníci nájdu v našich predajniach naprieč Slovenskom mnohé lokálne pekárenské výrobky – ich dodávateľ sa líši podľa toho-ktorého obchodu. Ide o približne päťdesiat partnerov a už dnes rokujeme s ďalšou štvoricou dodávateľov o začatí spolupráce,“ vysvetľuje T. Klein.


Zdroj a foto: Tesco

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk