Vlastné pekárne Tesca sú u zákazníkov čoraz obľúbenejšie
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 06. september 2021
Popularita lokálnych pekární, ktoré ručne pripravujú a pečú vlastné výrobky, u Slovákov narastá. Súčasťou tohto trendu sú i väčšie prevádzky reťazca Tesco, ktorý má v súčasnosti 27 vlastných pekární. Popritom spolupracuje s lokálnymi i väčšími pekárenskými dodávateľmi zo Slovenska.
„Veľkou výhodou našich vlastných pekárenských výrobkov je výroba tradičným remeselným spôsobom priamo v predajni. Pečivo na predajnú plochu pre našich zákazníkov dopĺňame ešte teplé. Pekárenské výrobky sú dopĺňané niekoľkokrát za deň. Ponuku vlastných pekární neustále obmieňame podľa preferencií zákazníkov. Ich nákupné zvyklosti sa v uplynulých rokoch zmenili – menej nakupujú tradičné chleby a pečivá ako napríklad rožky. Preferujú skôr širší sortiment a skúšanie rozličných produktov, a to vrátane prémiovejších špecialít,“ hovorí Tomáš Klein, komerčný manažér Tesca zodpovedný za čerstvé potraviny.
Odborníci priamo v pekárňach Tesca pripravujú pekárske výrobky z múky, droždia, soli, vody, slnečnice, ražnej múky. Pripravené výrobky pekári pečú minimálne dvakrát denne v závislosti od veľkosti prevádzky, a to vo vlastných moderných peciach. Nakupujúci si pritom môžu vybrať spomedzi pečiva z rôznych druhov cesta vrátane grahamového, svetlého, proteínového, cereálneho či sladkého cesta.
Špecifikom vlastných pekární v predajniach Tesco je aj podiel pridaných náplní. „Zákazníci oceňujú, že napríklad v koláčoch máme až 44-percentný podiel plnky ako mak, tvaroh či jahoda,“ dodáva komerčný manažér Tesca.
Tesco dlhodobo spolupracuje aj s mnohými lokálnymi pekárňami v regiónoch. „Zákazníci nájdu v našich predajniach naprieč Slovenskom mnohé lokálne pekárenské výrobky – ich dodávateľ sa líši podľa toho-ktorého obchodu. Ide o približne päťdesiat partnerov a už dnes rokujeme s ďalšou štvoricou dodávateľov o začatí spolupráce,“ vysvetľuje T. Klein.
Zdroj a foto: Tesco