kaufland

kaufland veggie banner l

kaufland

DATART prichádza na Slovensko s novou kreatívou. Predstavuje služby DOPRAVART a RÝCHLART

Značka DATART spustila na Slovensku novú kreatívnu kampaň. Chce nadviazať na jej úspechy v Českej republike. Hlavným hrdinom kreatívy je mladý sprievodca svetom DATART, ktorý cez hrané príbehy v prostredí hôr a vesmíru približuje hodnoty značky a predstavuje hlavné služby pre zákazníka – DOPRAVART a RÝCHLART.


,,Základ kreatívy stojí na samotnej značke. Kvalitný predajca elektroniky so sieťou predajní a kvalitnými službami. Popri komunikačnom koncepte vznikal paralelne exekučný koncept, teda to, čo reklama hovorí a ako vyzerá. Reklama hovorí, že také služby, aké poskytuje DATART, ponúka jedine DATART. Z jeho pohľadu však ide o samozrejmosť, nebijeme sa do pŕs ani nekričíme. Len to v pokoji a s občasným humorom oznámime,“ hovorí David Suda, kreatívny riaditeľ agentúry WMC Grey.


Hlavným hrdinom kampane je mladý sprievodca RICHART, ktorý v úlohe horolezca v prostredí neprístupných hôr s nadsádzkou predstavuje službu DOPRAVART, teda doručenie tovaru DATART dopravou, a to so slovami „vynesieme vyššie než do základného tábora“. Ako dôstojník vesmírnej lode zase poukazuje na službu RÝCHLART, teda vyzdvihnutie objednávky do 30 minút od objednania a prenesene využíva prirovnanie k vyzdvihnutiu rýchlosťou svetla.


,,Chceli sme vytvoriť príbehovo aj obrazovo jedinečné spoty, ktoré diváka zaujmú a na prvý pohľad ich bude schopný odlíšiť od ostatných reklám. Výsledkom je hraná reklama, ktorá pracuje s trikmi a štylizovaným prostredím a umožňuje tak vytvoriť bohatý obraz, v ktorom divák bude mať stále čo objavovať. Je to unikátne zloženie 2D a 3D grafiky, ktorého štylizácia si berie inšpiráciu napríklad z klasickej tvorby českého režiséra Karla Zemana,“ hovorí režisér Martin Duda zo spoločnosti Punk Film a dodáva, že súčasťou tvorby bolo veľké množstvo rekvizít, ktoré bolo potrebné vyrobiť. ,,Vyrábali sme funkčných robotov, umelé skaly, kusy štylizovaných stien. Dýchlo na mňa také to klasické, poctivé ručné filmové remeslo starých majstrov, aj keď v novom kabáte,“ dopĺňa M. Duda.


,,Cieľom novej kreatívnej kampane je budovanie značky DATART na slovenskom trhu a posilnenie jej pozície ako elektrošpecialistu, a to aj prostredníctvom predstavenia jej osobitostí a hodnôt, na ktorých si značka dlhodobo zakladá,“ prezrádza Sabina Boudová, marketingová manažérka DATARTu na Slovensku.


Zdroj: DATART

Video

Prvé ohlasy spotrebiteľov na recykláciu plastov

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk