Zalando spúšťa na Slovensku Partner Program

Aktuálne sa už môžu miestne značky a predajcovia jednoducho pripojiť priamo na platformu Zalando a predávať svoje produkty 42 miliónom zákazníkov Zalando na 23 trhoch.


Zároveň tým partneri, ktorí už predávajú so Zalandom na iných trhoch, môžu rozšíriť svoj dosah na Slovensko. Pre miestnych zákazníkov to znamená prístup k ešte zaujímavejším možnostiam pri výbere módy. Medzi prvé partnerské značky Zalando, ktoré budú dostupné pre všetkých zákazníkov na Slovensku prostredníctvom Partner Programu patria Next a Tamaris. Ďalšie partnerské značky sa budú pripájať následne.


Zalando pokračuje vo svojej vízii stať sa prvým miestom, kam zákazníci v Európe zamieria, keď pomyslia na módu a to rozširovaním služieb Partner Programu a ponúkaním zaujímavého sortimentu.


Sonja Aboulez, viceprezidentka pre partnerský predaj a služby spoločnosti Zalando, hovorí: " Vďaka nášmu Partner Programu umožňujeme značkám a maloobchodníkom rozširovať ich online podnikanie a riešiť tri hlavné výzvy: budovanie priameho obchodu so zákazníkmi, internacionalizáciu podnikania a prehlbovanie vzťahov so zákazníkmi. Za posledných 18 mesiacov prešlo do prevádzky viac ako 500 nových partnerov."


Partner Program Zalando ponúka značkám a maloobchodníkom služby šité na mieru, ktoré im umožnia bezproblémovú integráciu a jednoduché spôsoby rozširovania ich online podnikania. Partneri môžu využívať zDirect, špecializovaný portál, ktorý im dáva možnosť riadiť svoje podnikanie a maximalizovať predaj na platforme Zalando. Okrem toho partneri získavajú prístup k Zalando Logistics Solutions, logistickým riešeniam, ktoré im pomôžu rýchlo a nákladovo efektívne sa internacionalizovať na všetkých trhoch Zalando. Získajú tiež prístup k 360° marketingovej jednotke ZMS, ktorá ich bude podporovať pri ďalšom budovaní ich značky, oslovovaní zákazníka a zlepšovaní ich výkonnosti.


Partner Program spoločnosti Zalando ponúka príležitosti na rast značkám a maloobchodníkom všetkých veľkostí. Menšie značky môžu využiť Zalando ako odrazový mostík na budovanie svojho podnikania v oblasti priameho predaja zákazníkom a na rozvoj svojej digitálnej stratégie. Zalando poskytuje kompletný ekosystém, ktorý dáva značkám nástroje potrebné na to, aby mohli začať oslovovať zákazníkov online.


Služba je v súčasnosti v prevádzke už na všetkých 23 trhoch, kde Zalando pôsobí, a zahŕňa viac ako 600 partnerov s 2000 značkami. Medzi ne patria Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Mango, Etam, Dorothy Perkins, Champion, American Eagle Outfitters, Urban Classics, Koton, Filoblu, Lipsy, Tom Tailor, DeFacto, Bestseller, Nike, Superdry, The North Face, Wrangler, Oysho, Esprit a S.Oliver.


Zdroj: Zalando

Video

Pozvánka na Retail Summit 2021

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk