KAUFLAND CARD

KAUFLAND CARD

KAUFLAND CARD

Alza uľahčuje vyzdvihnutie objednávky pomocou aplikácie

Alza.sk predstavila v týchto dňoch update svojej nákupnej aplikácie. Zákazníci teraz ešte pred kliknutím na vyzdvihnutie objednávky vedia, ako dlho bude celý proces výdaja tovaru trvať a v priebehu môžu sledovať odpočet času.


Vďaka tomu sa zníži čas strávený na pobočke a v rade a obmedzí sa množstvo tovaru, ktoré si zákazníci nestačia odoberať. Firma tým chce prispieť k ešte väčšej bezpečnosti zákazníkov a plynulosti vyzdvihnutia nákupov.
E-shop neustále pracuje na rozvoji svojej nákupnej aplikácie. Výrazného zlepšenia sa dočkala funkcia vyzdvihnutia objednávky. Zákazníci ju totiž od začiatku pandémie využívajú výrazne viac. Napríklad v hlavnom Showroome spoločnosti v Bratislave je to o 160 % viac ako pred pandémiou a v ostatných pobočkách predajnej siete bol nárast využitia funkcie o takmer 500 %.


„Nepretržite pracujeme na tom, aby bol nákup z mobilných zariadení pre našich zákazníkov čo najpríjemnejší a najjednoduchší. Iba počas minulého roka navštívili náš e-shop z mobilných zariadení dve tretiny zákazníkov,“ uviedol Vladimír Dědek, riaditeľ webového a mobilného vývoja v Alze. „Počas pandémie zaznamenala naša aplikácia viac ako pol milióna nových stiahnutí a záujem o ňu rastie aj tento rok. Zákazníci oceňujú možnosť jednoduchého a rýchleho vyzdvihnutia objednávok v pobočkách,“ doplnil.


Funkcia vyzdvihnutia objednávky cez mobilnú aplikáciu umožňuje na minimum obmedziť kontakt a pobyt v priestoroch výdajných miest a aj čakanie v radoch. Zákazník ešte pred zahájením výdaja vidí, za ako dlho v danej chvíli personál vybranej pobočky jeho objednávku pripraví, a môže tak prísť presne na čas. Pokiaľ napríklad vie, že mu cesta bude trvať len päť minút a vydanie desať, môže v aplikácii zahájiť výdaj ešte pred príchodom. Vďaka interaktívnemu odpočtu je navyše možné jednoducho kontrolovať, koľko času zostáva. Firma tak chce zákazníkom uľahčiť plánovanie ich času. Odpočet spoločne s jasnými inštrukciami a všetkými potrebnými informáciami na jednom mieste má zároveň obmedziť počty objednávok, ktoré si zákazníci nestihnú včas odobrať pri priehradkách. Tieto zameškané objednávky totiž môžu viesť k nežiadúcej tvorbe zástupu.


Alza plánuje túto funkciu ďalej rozvíjať, jednou z ďalších možností by tak v blízkej dobe mala byť možnosť zvoliť doručenie objednávky na konkrétne parkovacie miesto alebo umožnenie jednoduchého zdieľania objednávok na ich vyzdvihnutie iným registrovaným zákazníkom. Aplikácia je zadarmo na stiahnutie v Google Play a App Store.


Zdroj: Alza

Video

Vitajte vo svete MINIT... robíme Váš deň krajším

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk