Kaufland 450x1010

Kaufland 450x1010

Kaufland

Značky Dove a Tesco v októbri tohto roku opäť spoja v projekte Help a girl svoje sily

Po minuloročnom úspechu sa značka Dove rozhodla aj v tomto roku podporiť mesiac október svojou kampaňou Help a girl, ktorá bude prebiehať exkluzívne len v sieti predajní Tesco. Z každého predaného produktu Dove bude venovaných 5 centov projektu Chuť žiť.


Načasovanie nie je náhodné, 11. októbra bol totiž Medzinárodný deň dievčat. Zákazníci však môžu v priebehu celého mesiaca nakupovať produkty Dove v reťazcoch Tesco s vedomím, že 5 centov z každého predaného produktu poputuje na projekt Chuť žiť, ktorý pomáha osobám s poruchami príjmu potravy. Minulý rok vďaka tejto aktivite zástupcovia značky Dove venovali projektu Chuť žiť šek v hodnote 4 812 €.


„Podporu od Tesca a Dove si veľmi vážime. Časť peňazí putovala na náš zimný prevenčný program, tzv. turné po školách, kedy robíme workshopy pre deti a školenia pre pedagógov a odborníkov. Cieľom je deťom ukázať, čo poruchy príjmu potravy skutočne sú, prečo sú nebezpečné a že ich hmotnosť nie je najdôležitejšia v ich živote. Vďaka odborníkom zase vysvetľujeme, ako ľuďom, ktorí sa trápia, pomôcť. Financie sme tiež využili na zaplatenie odborníkov pre náš nutričný program, kde preplácame mesačnú nutričnú terapiu pacientom s poruchami príjmu potravy, ktorá je na Slovensku inak pomerne nedostupná a drahá,“ uviedla Valentína Sedileková, ktorá stojí za vznikom projektu.


„Z realizovaného prieskumu Dove vyplýva, že veľmi veľa dospievajúcich dievčat nie je spokojných so svojím telom, a to je potom zdrojom ich psychických problémov. Realizovali sme preto lokálny prieskum u dospievajúcich Češiek a Sloveniek vo veku 10 – 17 rokov. Tak ako aj v prípade zvyšku sveta, aj v našom regióne miera sebadôvery priamo úmerne rastie s mierou spokojnosti s vlastným telom. Projektom Sebadôvery Dove chceme podporiť zmenu tohoto uvažovania,“ uzatvára Eliška Bukovičová, manažérka Projektu sebadôvery Dove.


Zdroj: redakcia

Video

V boji proti vírusom je úspešný UV ROBOT

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW