kaufland

kaufland veggie banner l

kaufland

Portfólio značky JOJO doplnili nové cukríky

Nové cukríky z portfólia značky JOJO, ktoré sú balené v hravo pôsobiacom obale, na chvíľu zamotajú hlavu deťom aj dospelým. Že 1 a 1 rovná sa 3? V škole určite nie, ale táto špeciálna rovnica má trochu iné pravidlá. Kombináciou dvoch príchutí z balíčka totiž vznikne tretia! Celkovo sa v tak jednom balíčku ukrýva 6 príchutí. Konzumácia tejto cukrovinky tak môže mať zaujímavý zábavný benefit.

 

jojo 113


Príchute škorica a jablko spolu vytvoria všetkými obľúbenú príchuť cola, príchute kivi a hruška zasa dajú život jablku. Skrátka, špeciálna rovnica, ktorá zachutí! Cukríky obsahujú prírodné farbivá, arómy a šťavu z jabĺk, ktorá im dodáva mäkkosť a šťavnatosť.


Zdroj: Nestlé

 

Video

Prvé ohlasy spotrebiteľov na recykláciu plastov

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk