HEINEKEN má novú posilu pre segment FOOD

HEINEKEN Slovensko má zmenu na pozícii National Sales Managera pre segment FOOD. V apríli nastúpil na túto pozíciu Radoslav Šufliarský, ktorý vystriedal Branislava Machoviča.

 

radoslav sufliarsky
Radoslav Šufliarský prišiel do spoločnosti HEINEKEN Slovensko s dlhoročnými a bohatými skúsenosťami. Trinásť rokov pracoval v spoločnosti Pepsi-Cola, kde sa venoval akvizícii kľúčových zákazníkov a posledné tri roky pôsobil ako výkonný riaditeľ v spoločnosti Amossoreta, kde viedol obchod s merchandisingom. Svoje zručnosti rozvíjal aj v spoločnostiach St. Nicolaus a Budiš.


Do HEINEKEN Slovensko nastúpil v apríli. Jeho úlohou bude posilňovať postavenie značiek na obchodnom trhu a budovať stratégiu s ohľadom na spotrebiteľské správanie.

 

„Spolu s kolegyňami a kolegami chceme prispieť k tomu, aby boli naše produkty stále prvou voľbou pre spotrebiteľov. Spotrebiteľské správanie sa neustále mení, preto vnímam svoju novú pozíciu ako veľkú výzvu, ktorá rozhodne prinesie do našich dní mnoho dynamiky a zmysluplnej práci. Teším sa, že mi HEINEKEN Slovensko prejavil dôveru a verím, že máme pred sebou skvelé výsledky,“ uviedol R. Šufliarský.


Zdroj: HEINEKEN Slovensko

 

Video

Aký bol Retail Summit 2022

Retail Podcast

Category Management 2: Koho zapojiť do vytvárania plánogramu

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk