Cez projekty udržateľnosti pomáhame zákazníkom žiť lepší život

roman bojko mHovorí v rozhovore pre odborný portál RETAIL magazin.sk Roman Bojko, manažér pre udržateľný rozvoj IKEA CZ/HU/ SK.

Čítať ďalej...

Retail Innovations Conference 2018: Špičkoví rečníci a aktuálne trendy

Retail Innovations Conference IIUž onedlho, 12. apríla 2018, sa bratislavský hotel Radisson Blu Carlton Hotel stane miestom, kde sa stretnú retailoví profesionáli, uznávaní odborníci a všetci tí, ktorí sa o oblasť retail intenzívne zaujímajú.

Čítať ďalej...

Chrípka sa môže šíriť aj v prostredí maloobchodu

chripka v obchode mZimné, alebo aj skoré jarné obdobie sa spája aj s rôznymi zdravotnými neduhmi - nachladnutiami, nádchami a chrípkou. Ich pôvodcovia sa rýchlo šíria aj v prostredí maloobchodu. Preplnené obchodné centrá a predajne predstavujú vysoké riziko. Dá sa mu aj jednoducho predchádzať.

Čítať ďalej...

Logistika je nastavená, expanzii nič nebráni

fotul mKonkurencia je veľká, trh malý a zákazník náročný. Vyhráva ten, kto dá viac. O tom, ako sa darí maloobchodnej sieti predajní Fresh sme hovorili s Jaroslavom Fotulom, výkonným riaditeľom spoločnosti Labaš, s.r.o.

Čítať ďalej...

Farmárske produkty hľadajú zákazníkov

farmari maly perexFarmárske potraviny sú stále populárnejšie. Spotrebitelia sa čoraz intenzívnejšie zaujímajú o stravovanie nielen z dôvodu gastronomickej prípravy, ale aj z titulu pôvodu surovín pripravovaných jedál. Farmárske suroviny a farmári sa preto stávajú prirodzeným partnerom obchodu, rovnako aj hotelov, reštaurácií a kaviarní.

Čítať ďalej...

Na trh vstúpila očakávaná značka KRAJ. Čím sa odlíši?

KRAJIde o nový koncept slovenského moderného maloobchodu. Pilotná predajňa s rozlohou 1250 metrov štvorcových bola otvorená pred pár dňami, v Devínskej Novej Vsi, v Bratislave. Ako prvá na Slovensku, ponúka pod jednou strechou bežné potraviny, zároveň v spojení s výrobkami od regionálnych dodávateľov a zdravým sortimentom.

Čítať ďalej...

Vydavatelia a predajcovia kníh si pochvaľujú. Knihám sa darí

knihy maly perexUž niekoľko rokov rastú tržby aj počet predaných titulov. Darilo sa kamenným kníhkupectvám aj e-commerce. Minulý rok bol pre mnohých až rekordne dobrý. Otázkou zostáva, aký žáner ľudia nakupujú, aký budú nakupovať a či kúpené knihy aj skutočne čítajú. Všetko nasvedčuje tomu, že čítanie je módne a sexy.

Čítať ďalej...

Rozhovor: Rok 2018 je plný zaujímavých cieľov

milan lapsansky mO trhu, aktuálnej legislatíve, zaujímavých novinkách, dodávateľoch, aj obchodníkoch sme hovorili s Ing. Milanom Lapšanským, generálnym riaditeľom Sekcie potravinárstva a obchodu Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky.

Čítať ďalej...

Len tradičné HR a nábor zamestnancov už nestačia

ikea hr maly perexSúčasná hospodárska situácia núti zamestnávateľov zaoberať sa intenzívnejšie fenoménom „employer brandingu‟ – posilnením atraktivity značky spoločnosti pre súčasných aj potenciálnych zamestnancov. Je čoraz náročnejšie nájsť a udržať si kvalitnú pracovnú silu, a to naprieč všetkými odvetviami. Čo to ale v praxi znamená?

Čítať ďalej...

IKEA chce prekvapovať netradičnými kolekciami

ikea mV uplynulom roku evidoval obchodný dom IKEA Bratislava viac než 1,5 milióna zákazníkov. Tí v priemere minuli za svoj nákup 62 €. Sortiment tohto švédskeho maloobchodného reťazca si môžu zákazníci na Slovensku vyberať a nakupovať rok už aj online. V internetovom prostredí pribudne onedlho aj viacero noviniek.

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk