Cez projekty udržateľnosti pomáhame zákazníkom žiť lepší život
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 22. marec 2018
Hovorí v rozhovore pre odborný portál RETAIL magazin.sk Roman Bojko, manažér pre udržateľný rozvoj IKEA CZ/HU/ SK.
Retail Innovations Conference 2018: Špičkoví rečníci a aktuálne trendy
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 20. marec 2018
Už onedlho, 12. apríla 2018, sa bratislavský hotel Radisson Blu Carlton Hotel stane miestom, kde sa stretnú retailoví profesionáli, uznávaní odborníci a všetci tí, ktorí sa o oblasť retail intenzívne zaujímajú.
Chrípka sa môže šíriť aj v prostredí maloobchodu
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 14. marec 2018
Zimné, alebo aj skoré jarné obdobie sa spája aj s rôznymi zdravotnými neduhmi - nachladnutiami, nádchami a chrípkou. Ich pôvodcovia sa rýchlo šíria aj v prostredí maloobchodu. Preplnené obchodné centrá a predajne predstavujú vysoké riziko. Dá sa mu aj jednoducho predchádzať.
Logistika je nastavená, expanzii nič nebráni
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 13. marec 2018
Konkurencia je veľká, trh malý a zákazník náročný. Vyhráva ten, kto dá viac. O tom, ako sa darí maloobchodnej sieti predajní Fresh sme hovorili s Jaroslavom Fotulom, výkonným riaditeľom spoločnosti Labaš, s.r.o.
Farmárske produkty hľadajú zákazníkov
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 12. marec 2018
Farmárske potraviny sú stále populárnejšie. Spotrebitelia sa čoraz intenzívnejšie zaujímajú o stravovanie nielen z dôvodu gastronomickej prípravy, ale aj z titulu pôvodu surovín pripravovaných jedál. Farmárske suroviny a farmári sa preto stávajú prirodzeným partnerom obchodu, rovnako aj hotelov, reštaurácií a kaviarní.
Na trh vstúpila očakávaná značka KRAJ. Čím sa odlíši?
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 07. marec 2018
Ide o nový koncept slovenského moderného maloobchodu. Pilotná predajňa s rozlohou 1250 metrov štvorcových bola otvorená pred pár dňami, v Devínskej Novej Vsi, v Bratislave. Ako prvá na Slovensku, ponúka pod jednou strechou bežné potraviny, zároveň v spojení s výrobkami od regionálnych dodávateľov a zdravým sortimentom.
Vydavatelia a predajcovia kníh si pochvaľujú. Knihám sa darí
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 06. marec 2018
Už niekoľko rokov rastú tržby aj počet predaných titulov. Darilo sa kamenným kníhkupectvám aj e-commerce. Minulý rok bol pre mnohých až rekordne dobrý. Otázkou zostáva, aký žáner ľudia nakupujú, aký budú nakupovať a či kúpené knihy aj skutočne čítajú. Všetko nasvedčuje tomu, že čítanie je módne a sexy.
Rozhovor: Rok 2018 je plný zaujímavých cieľov
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 05. marec 2018
O trhu, aktuálnej legislatíve, zaujímavých novinkách, dodávateľoch, aj obchodníkoch sme hovorili s Ing. Milanom Lapšanským, generálnym riaditeľom Sekcie potravinárstva a obchodu Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky.
Len tradičné HR a nábor zamestnancov už nestačia
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 02. marec 2018
Súčasná hospodárska situácia núti zamestnávateľov zaoberať sa intenzívnejšie fenoménom „employer brandingu‟ – posilnením atraktivity značky spoločnosti pre súčasných aj potenciálnych zamestnancov. Je čoraz náročnejšie nájsť a udržať si kvalitnú pracovnú silu, a to naprieč všetkými odvetviami. Čo to ale v praxi znamená?
IKEA chce prekvapovať netradičnými kolekciami
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 26. február 2018
V uplynulom roku evidoval obchodný dom IKEA Bratislava viac než 1,5 milióna zákazníkov. Tí v priemere minuli za svoj nákup 62 €. Sortiment tohto švédskeho maloobchodného reťazca si môžu zákazníci na Slovensku vyberať a nakupovať rok už aj online. V internetovom prostredí pribudne onedlho aj viacero noviniek.