Má virtuálna realita v oblasti retailu budúcnosť?
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 20. február 2018
Presadí sa virtuálna realita aj vo sfére retailu? Za ostatné obdobie sledujeme skôr využitie zmiešanej reality (mixed reality) a rozšírenej reality (augmented reality). V praxi môžeme aplikácie rozdeliť do dvoch oblastí: navrhovanie a suplovanie fyzického nákupného prostredia a prezentácia tovaru vrátane virtuálnej interakcie s tovarom.
Potravinári a zahraničné obchodné reťazce sa zaviazali k férovosti
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 13. február 2018
Potravinárska komora Slovenska (PKS) a Slovenská aliancia moderného obchodu (SAMO) oficiálne podpísali vznik Iniciatívy pre férový obchod aj na Slovensku.
S aplikáciou obchodného reťazca vo vrecku
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 07. február 2018
Aplikácie maloobchodných sietí majú istý potenciál, ale z pohľadu používateľa sú skôr doplnkové. Mnohí si vystačia len s niekoľkými alebo ich nepoužívajú vôbec. Pred pár rokmi bolo trendom nabádať zákazníkov, aby si stiahli tú či onú „appku“, ale ako sme zistili, ohlas je skôr marginálny.
Monitoring letákových akcií: Všetko pre kvalitnejší život
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 02. február 2018
Začiatok roka charakterizuje už tradične v letákových akciách vyšší počet produktov v znamení zdravšieho stravovania, ale aj gurmánstva. Naďalej je to aj snaha pomôcť spotrebiteľom šetriť. Zaujímavosťou je, že úroveň ponúkaných zliav priebežne rastie.
Na Slovensku vzniká nová sieť predajní s potravinami
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 01. február 2018
Prípravy na otvorenie prvých predajní s názvom KRAJ aktuálne finišujú. Skupina Terno, ktorá je za týmto projektom, chce ponúkaným sortimentom osloviť nielen náročných a upovedomelých zákazníkov, ale aj tých bežných.
Siete na sociálnych sieťach
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 31. január 2018
Nie všetky siete majú aj vlastný e-shop, ich prítomnosť v on-line prostredí je však v súčasnosti nevyhnutnosťou. Zákazníci vyhľadávajú informácie, chcú so sieťami viesť aktívny dialóg a zároveň im dávať spätnú väzbu. Pozreli sme sa preto na to, ako sa darí maloobchodným reťazcom komunikovať na najviac preferovanej sociálnej sieti, na Facebooku.
Ako bude vyzerať nakupovanie v roku 2030?
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 30. január 2018
Pozrite si 8 vecí, ktoré budú charakteristické pre maloobchod o 12 rokov. Už o niekoľko rokov totiž čaká svet nakupovania niekoľko výrazných zmien.
Monitoring letákových akcií: Odmeny pre školákov a čistý domov
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 26. január 2018
Koniec prvého školského polroka je tu. Zároveň je to príležitosť, ktorú niektorí obchodníci využili a pripravili pre zákazníkov špeciálnu ponuku. Zimné športy, gurmánstvo a šetrné nakupovanie. To všetko boli ďalšie silné témy, ktoré v tomto monitoringu zarezonovali.
Samoobslužné pokladnice sa stávajú štandardom. Ale nie všade
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 26. január 2018
Takmer osem rokov môžu zákazníci vybraných veľkoplošných predajní na Slovensku, pri platení využívať aj samoobslužné pokladnice. Z počiatočnej opatrnosti sa pre mnohých zákazníkov stala rutina. Ako sa títo efektívni pomocníci moderného obchodníka osvedčili?
Vývoj reklamy v obchode odhaľuje unikátna výstava
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 26. január 2018
V historických priestoroch Bratislavského hradu si ju môžete prezrieť až do konca septembra 2018. Fascinujúce exponáty, podmanivá atmosféra dávno minulého, prítmie a k tomu dobová hudba, to všetko prispieva k netradičnému zážitku z výstavy Reklama a obchod 1918 -1948.