Má virtuálna realita v oblasti retailu budúcnosť?

va retail m

Presadí sa virtuálna realita aj vo sfére retailu? Za ostatné obdobie sledujeme skôr využitie zmiešanej reality (mixed reality) a rozšírenej reality (augmented reality). V praxi môžeme aplikácie rozdeliť do dvoch oblastí: navrhovanie a suplovanie fyzického nákupného prostredia a prezentácia tovaru vrátane virtuálnej interakcie s tovarom.

Čítať ďalej...

Potravinári a zahraničné obchodné reťazce sa zaviazali k férovosti

ferovy obchod maly perexPotravinárska komora Slovenska (PKS) a Slovenská aliancia moderného obchodu (SAMO) oficiálne podpísali vznik Iniciatívy pre férový obchod aj na Slovensku.

Čítať ďalej...

S aplikáciou obchodného reťazca vo vrecku

aplikacie maly perexAplikácie maloobchodných sietí majú istý potenciál, ale z pohľadu používateľa sú skôr doplnkové. Mnohí si vystačia len s niekoľkými alebo ich nepoužívajú vôbec. Pred pár rokmi bolo trendom nabádať zákazníkov, aby si stiahli tú či onú „appku“, ale ako sme zistili, ohlas je skôr marginálny.

Čítať ďalej...

Monitoring letákových akcií: Všetko pre kvalitnejší život

Letákomat

Začiatok roka charakterizuje už tradične v letákových akciách vyšší počet produktov v znamení zdravšieho stravovania, ale aj gurmánstva. Naďalej je to aj snaha pomôcť spotrebiteľom šetriť. Zaujímavosťou je, že úroveň ponúkaných zliav priebežne rastie.

 



Čítať ďalej...

Na Slovensku vzniká nová sieť predajní s potravinami

Kraj potravin mPrípravy na otvorenie prvých predajní s názvom KRAJ aktuálne finišujú. Skupina Terno, ktorá je za týmto projektom, chce ponúkaným sortimentom osloviť nielen náročných a upovedomelých zákazníkov, ale aj tých bežných.

Čítať ďalej...

Siete na sociálnych sieťach

siete socialne siete mNie všetky siete majú aj vlastný e-shop, ich prítomnosť v on-line prostredí je však v súčasnosti nevyhnutnosťou. Zákazníci vyhľadávajú informácie, chcú so sieťami viesť aktívny dialóg a zároveň im dávať spätnú väzbu. Pozreli sme sa preto na to, ako sa darí maloobchodným reťazcom komunikovať na najviac preferovanej sociálnej sieti, na Facebooku.

Čítať ďalej...

Ako bude vyzerať nakupovanie v roku 2030?

300x200Pozrite si 8 vecí, ktoré budú charakteristické pre maloobchod o 12 rokov. Už o niekoľko rokov totiž čaká svet nakupovania niekoľko výrazných zmien.

Čítať ďalej...

Monitoring letákových akcií: Odmeny pre školákov a čistý domov

letakomat2911

Koniec prvého školského polroka je tu. Zároveň je to príležitosť, ktorú niektorí obchodníci využili a pripravili pre zákazníkov špeciálnu ponuku. Zimné športy, gurmánstvo a šetrné nakupovanie. To všetko boli ďalšie silné témy, ktoré v tomto monitoringu zarezonovali.

 



Čítať ďalej...

Samoobslužné pokladnice sa stávajú štandardom. Ale nie všade

samoobsluzne pokladnice maly perexTakmer osem rokov môžu zákazníci vybraných veľkoplošných predajní na Slovensku, pri platení využívať aj samoobslužné pokladnice. Z počiatočnej opatrnosti sa pre mnohých zákazníkov stala rutina. Ako sa títo efektívni pomocníci moderného obchodníka osvedčili?

Čítať ďalej...

Vývoj reklamy v obchode odhaľuje unikátna výstava

Reklama v obchodeV historických priestoroch Bratislavského hradu si ju môžete prezrieť až do konca septembra 2018. Fascinujúce exponáty, podmanivá atmosféra dávno minulého, prítmie a k tomu dobová hudba, to všetko prispieva k netradičnému zážitku z výstavy Reklama a obchod 1918 -1948.

 

 

 

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk