Priestor a čas alebo ide sa do menšieho

malina2018 mV súčasnosti oveľa viac ako v minulosti platí, že retail musí ísť za zákazníkom. Ten sa v maloobchode častejšie stretáva so sloganmi „Blízko vás“, „V susedstve“, „Rýchly nákup“. Jednou z možností ako byť bližšie k spotrebiteľom je otváranie menších prevádzok a dočasných predajní tzv. pop-up stores.

Čítať ďalej...

Sedem skutočností, ktoré ovplyvnili retail na Slovensku

obchod zmeny2018 mZostaviť sedem skutočností, ktoré charakterizujú podstatné východiská a zmeny v retailovom prostredí na Slovensku, nie je jednoduché. Náš článok nemá ambíciu zohľadniť úplne všetky faktory, zahrnuli sme tie, ktorá považujeme za dôležité.

Čítať ďalej...

Rastie význam diskontov a supermarketov

gfkfmcg mPre 7 z 10 kupujúcich je nakupovanie skôr zábavné ako náročné a nepríjemné. Pre české a slovenské domácnosti sú najdôležitejším miestom pre nákupy rýchlolobrátkového tovaru hypermarkety.

Čítať ďalej...

S Plánom malých pomocí chce Tesco pomáhať vo veľkom

tesco foodwaste panel mSpoločnosť Tesco celosvetovo predstavila nový akčný koncept Plán malých pomocí, ktorý nadväzuje na základný slogan spoločnosti - Every Little Helps.

Čítať ďalej...

Prečo osobitný odvod z obchodných reťazcov nepomôže výrobcom, obchodníkom ani spotrebiteľom?

legislativaodvody mPredkladatelia návrhu zákona, ktorý má zaviesť obchodným reťazcom povinnosť platiť tzv. osobitný odvod vo výške 2,5% z ich čistého obratu, deklarujú cieľ zabezpečiť potravinovú sebestačnosť Slovenska a docieliť spravodlivejšie „prerozdelenie pridanej hodnoty“ v celom dodávateľskom potravinovom reťazci.

Čítať ďalej...

Bič na obchodné reťazce?

odvod2018 mV poslednej dobe je medzi obchodníkmi snáď najviac diskutovanou témou návrh Zákona o osobitnom odvode obchodných reťazcov. Čo by spôsobilo jeho prijatie?

Čítať ďalej...

INTRACO Special 2018: Viete ako správne nastaviť cenotvorbu?

IS2018Keďže cena je rozhodujúcim momentom podnikania a jeho úspešného rozvoja, je dôležité vedieť správne nastaviť cenu. Viete aké sú súčasné pravidlá cenotvorby, aby odrážali reálnu hodnotu tovaru v celom jeho životnom cykle?

Čítať ďalej...

Výber vhodnej podlahy do predajne netreba podceniť

podlahy2018 mInvestovať do kvalitnej podlahy sa rozhodne vyplatí. Kvalitné materiály, flexibilné a vizuálne príťažlivé riešenia podláh plnia svoj účel a pomáhajú navodiť príjemnú atmosféru. Dômyselne vybraná podlaha navyše neohrozuje a nespôsobuje problémy pri každodennom čistení.

Čítať ďalej...

Poznáte dobre svoju cieľovú skupinu?

RID2018 mA neobchádzate tú, ktorá skrýva skutočný rastový potenciál? Poradíme vám, kde ju hľadať!

Čítať ďalej...

Reťazec KiK je na slovenskom trhu 10 rokov. Aké má ďalšie plány?

kik2018 mV minulom roku pribudlo osem nových predajní s typickým logom KiK. V Banskej Štiavnici, Seredi, Košiciach a v Michalovciach. Rok 2018 plánuje KiK na slovenskom trhu uzatvoriť so šiestimi novými pobočkami. Rovnako by šesť nových predajní malo pribudnúť aj v roku 2019.

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk