KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

HORNBACH vstupuje nekonvenčne do jari

Reťazec začína tohtoročnú jarnú sezónu spoločne so svojim stálym partnerom HeimatTBWA\ Berlin trochu netradične. Prekvapivo tieto záhradnícke a projektové predajne vyzývajú zákazníkov po celej Európe, aby nechali svoje záhrady napospas osudu.


Titulok príslušnej proklamácie, ktorý už teraz koluje po celom Slovensku, znie "Nechaj to na prírodu". Vzhľadom na dlhodobé sucho, nedostatok vody, klimatické zmeny, klesajúci počet vtákov a hmyzu je podľa spoločnosti HORNBACH na čase zásadne poopraviť predstavu o dokonalej záhrade. Nechajte prírodu, nech je vašim záhradníkom - budete prekvapení, čomu náhoda umožní vzniknúť na vašej záhrade.


Kampaň prebieha takmer súčasne po celej Európe a okrem uvedenia v kinách a rádiách, zahŕňa širokú škálu obsahu na sociálnych sieťach, v digitálnych médiách, v OHH a tlači.


Štyri kampaňové filmy rozprávajú v monumentálnej epike príbeh o tom, čo sa stane, keď svoju záhradu jednoducho necháte napospas prírode. Sme svedkami udalostí - keď semienko putuje vzduchom, vodou až z neho vznikne divoká rastlina. Celý príbeh sa nesie v duchu štýlu najlepšieho akčného filmu. Filmy, ktoré sa zaobídu takmer bez počítačových efektov, režíroval Hauke Hilberg a produkovala ich spoločnosť CZAR. Hudbu napísali skladatelia z 2WEI, ručný zvukový dizajn dodali kreatívni tvorcovia z foleys.berlin.


Tím HeimatTBWA\ a HORNBACHu našiel aj teraz spôsob, ako riešiť ekologické výzvy a témy, ako je biodiverzita alebo preplnenosť miest, svojim vlastným spôsobom bez toho, aby sa skĺzlo k prvoplánovým reklamným oznámeniam. Stačí si spomenúť na kampaň s kopulujúcim hmyzom alebo monumentálnu premenu fasády domu na vertikálnu záhradu.
"Vždy sme si zakazovali typickú melanchóliu, s ktorou sa zvyčajne komunikujú ekologické témy. To nie je HORNBACH," hovorí Guido Heffels, ktorý je za HORNBACH kreatívne zodpovedný. "Chceme ľudí vyzvať k premýšľaniu o alternatívach. A samozrejme byť pre nich vhodným projektovým partnerom," dodáva Thomas Schnaitmann, vedúci medzinárodného oddelenia značky HORNBACH.


V rámci kampane sa o ďalšie doplnenie potrebných znalostí o prírodných záhradách postarajú webové stránky a poradenský tím HORNBACH.


Zdroj: HORNBACH

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk