KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Aké témy ponúkne konferencia Brand Management?

To najlepšie z českého marketingu sľubuje tento rok prezentovať odborná konferencia Brand Management z portfólia Blue Events. Celodenný program v Cubex Centru Praha sa bude dňa 19. októbra 2022 venovať tomu, v čom sme v Česku ale aj na Slovensku dobrí a ako to dokážeme predať.


Najväčšia česká konferencia o značkách, ktorá sa tiež prezýva „sviatok marketingu“ je tu už onedlho. Program prinesie okrem domácich príbehov a osobností aj zahraničnú inšpiráciu a tiež pohľad na Čechov od cudzincov, ktorí tu v marketingu pôsobia. „Našim cieľom je osláviť úspechy českého marketingu. Zároveň sa ale chceme pozrieť na to, v čom sa môžeme zlepšiť, byť viac svetoví a hlavne efektívnejší, čo je dnes potrebné najviac,“ hovorí Jan Patera z Blue Events.
Ako dnes funguje pozornosť a prečo je dôležitá pre značky, ukáže kľúčový rečník Orlando Wood zo spoločnosti System1 z Londýna. V súčasnosti patrí k najvplyvnejším autoritám v oblasti efektívneho marketingu a je autorom prelomových kníh Lemon a Look Out.


Efektivita sa dostane ku slovu aj v ďalších príspevkoch. Ako získať „veľa značky za málo peňazí“ poradí Milan Drozen a Michal Novák z Czech Promotion. Nevyhadzujete peniaze za reklamy, ktoré ľudia nevidia? Na to odpovie Eduard Krečmar a Lukáš Jakoubek z Publicis Groupe. Ako v súčasnej rýchlej e-commerce dobe riadiť značku, prezradí Adriana Jurdová, riaditeľka marketingu Footshopu. Jan Tušl, značky Vekra, zasa vysvetlí, ako dosiahnuť to, aby zákazníci boli ochotní si priplatiť za vyššiu kvalitu.


Program ponúkne aj zaujímavé pohľady na „český svet“ z istého odstupu. Mení sa prezentácia českých firiem a inštitúcií správnym smerom? O tom bude hovoriť známy grafický dizajnér Aleš Najbrt. Nový výskum od Seznamu, ktorý predstaví Marek Řípa, prezradí, podľa čoho sa rozhodujú internetoví užívatelia v ČR. Ako sa nenechať zväzovať hranicami nášho trhu poradí Leonard Savage, kreatívny riaditeľ agentúry McCann Prague. Jeho náprotivok Gregg Harper z pražskej pobočky Wunderman Thompson zasa na podujatí vysvetlí, prečo sa dobrá a funkčná kreatíva nezaobíde bez nových technológií a akú úlohu pri tom zohráva Česko. Zuzana Dudová z Plzeňského Prazdroja účastníkom ukáže, ako sa darí predávať české pivné značky v zahraničí.


Klára Poliakov z Lasvitu nechá účastníkov podujatia nahliadnúť do toho, aké je to budovať prvú českú vskutku globálnu značku v prémiovom segmente. Alexandros Samaras z F.H. Prager zvolil provokatívny názov príspevku „Ako odnaučiť Čechov piť pivo“. Kto v súčasnej dobe ešte stojí o udržateľný a transparentný marketing? Odpovie Thomas A. Bata, zakladateľ outdoorovej značky MGG. Marek Hrkal z agentúry odprezentuj nakoniec zhrnie všetky prezentácie do jednej a pridá pár tipov na úspešné verejné vystupovanie.


Konferencia Brand Management, ktorú každoročne usporadúva spoločnosť Blue Events, má za sebou vyše 20 ročnú históriu, ktorá vydržala aj počas pandémie. Akciu pravidelne navštevuje okolo 500 seniorských manažérov a šéfov firiem. Dlhodobým cieľom je pomôcť marketérom lepšie budovať značky a posilniť úlohu marketingu ako kompetencie celej firmy, pretože silné značky sú kľúčom k úspešnému biznisu. Konferencia vzniká za podpory mnohých partnerov, ako sú napríklad McCann Prague, Czech Promotion, Seznam, Kofola, Plzeňský Prazdroj a ďalší.


Zdroj: Blue Events

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk