Kaufland Moja malá záhradka

Kaufland Moja malá záhradka

Kaufland Moja malá záhradka

Reťazec KRAJ má novú komunikačnú kampaň, stavil na odlišnosť

Moderný koncept potravín KRAJ je slovenským zákazníkom známy už viac ako štyri roky. Tento rok sa v tejto sieti rozhodli pripraviť zaujímavú kampaň, ktorá už na prvý pohľad i počutie komunikuje hlavné piliere ich zamerania a sortimentu.

 kraj kampan 422


Keďže reťazec KRAJ sa orientuje hlavne na aktívnych ľudí a zákazníkov preferujúcich moderné a zdravé potraviny, ich nová marketingová komunikácia stojí na troch pilieroch:


• Každodenné produkty – široký sortiment potravín moderného životného štýlu.


• Podpora lokálnych a regionálnych produktov so slovenským pôvodom.


• Sortiment pre ľudí s potravinovými intoleranciami, vegánov i vegetariánov a aktívnych ľudí preferujúcich zdravý životný štýl.


Súčasťou novej marketingovej komunikácie sú pútavé vizuály i krátke videospoty obsahujúce netradičné potraviny (napríklad čierne špagety, zelený a ružový syr), motýľa ako symbol ľahkosti pre segment zdravých výrobkov či sortiment určený ľuďom s potravinovými intoleranciami. Lokálne domáce produkty sa predstavujú prostredníctvom poetického stvárnenia slovenských regiónov. Vizuály a spoty sú svieže, moderné a plné pútavých farieb.


„Naším cieľom bolo komunikovať benefity reťazca KRAJ efektívnejšie a priamejšie. Ide pre nás o veľmi dôležité témy ako rozmanitosť, regionálnosť/slovenskosť, široká ponuka alternatívnych produktov a podobne. Najmä posledné dva sú špecifické pre KRAJ a robia ho výnimočným oproti konkurencii. Myslíme si, že nové komunikačno-vizuálne riešenie prináša značke KRAJ punc originality. Stále sa týka potravín a efektívne i ľahkým spôsobom komunikuje pozitíva značky,“ uviedol marketingový manažér Marek Koštrna.


Kampaň sa objaví hlavne v online priestore, v rádiu a OHH (reklama na verejných priestranstvách). Podpornými aktivitami značky bude i naďalej vzdelávací podcast Život bez obmedzení, ktorý sa takisto zaoberá témami týkajúcimi sa zdravého životného štýlu. V rámci influencemarketingu pokračuje KRAJ v spolupráci s influencerkou Silviou Križánovou vystupujúcou na Instagrame pod menom @sisa_kr.


Zdroj: TERNO real estate

 

Video

Aký bol Retail Summit 2022

Retail Podcast

Category Management 2: Koho zapojiť do vytvárania plánogramu

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk