ASKO – NÁBYTOK začína rok 2022 s inovovanou komunikačnou kampaňou

Jeden z najväčších predajcov nábytku na slovenskom a českom trhu, spoločnosť ASKO - NÁBYTOK, vstupuje do nového roka s inovovanou marketingovou kampaňou. Jej cieľom je profilovať spoločnosť ako prvú voľbu pri výbere nábytku a predstaviť ju ako experta v oblasti sedacích súprav, spální a kuchýň.


„Kampaň s názvom „Jednotka pre váš domov“ nadväzuje na komunikačnú linku so začiatkom v roku 2020, teraz však dostáva úplne novú, modernejšiu a vizuálne prepracovanejšiu podobu. Kampaň prebehne aj v oveľa masívnejšej podobe,“ približuje Andrea Štěpánová, marketingová riaditeľka spoločnosti ASKO – NÁBYTOK.


Ústredná myšlienka kampane je inšpirovaná jednou z hlavných hodnôt spoločnosti ASKO – NÁBYTOK -orientáciou na perfektný zákaznícky servis. „Ponúkame rozsiahly sortiment pre širokú cieľovú skupinu, pričom každému zo zákazníkov chceme poskytnúť dobrý servis a kvalitné doplnkové služby. Zároveň chceme byť prvou voľbou pri nákupe nábytku a vytváraní spokojného domova. Naďalej si prajeme tiež udržať pozíciu jednotky v internetovom predaji nábytku,“ dopĺňa A. Štěpánová.


Zdroj: ASKO – NÁBYTOK

Video

Retail Summit 2021 v 100 sekundách

Retail Podcast

Category Management 2: Koho zapojiť do vytvárania plánogramu

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk