Kuriérska spoločnosť DPD spustila na Slovensku webovú aplikáciu myDPD
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 05. august 2021
Pár klikov na webe a balík je na ceste. Množstvo nákupov, ktoré ľudia robia na internete rastie rýchlym tempom a pre mnohých je návšteva e-shopov už pravidelná, rutinná záležitosť. Vďaka webovej aplikácii myDPD má zákazník plnú kontrolu nad tým, kedy a kam mu kuriér balík doručí.
Zákazník dnes nechce na zásielku čakať a jej doručenie potrebuje mať pod kontrolou. „Z nakupovania na webe sa pre mnohých ľudí stala každodenná záležitosť. Kuriérske spoločnosti sa tejto zmene musia prispôsobiť. Mnohí zákazníci nakupujú v e-shopoch aj niekoľkokrát do týždňa a chcú mať prehľad o svojich zásielkach. Zároveň potrebujú mať možnosť pružne prispôsobovať miesto a čas doručenia,“ hovorí Peter Pavuk, generálny riaditeľ spoločnosti DPD na Slovensku.
Webová aplikácia myDPD zákazníkom internetových obchodov umožňuje plnohodnotne manažovať doručovanie zásielok, ktoré si objednali. Pomocou aplikácie môžu sledovať pohyb zásielok na mape v reálnom čase, môžu si meniť čas a miesto doručenia alebo presmerovať balík na odberné miesto Pickup. myDPD má responzívny dizajn, ktorý umožňuje jednoduché používanie aj na mobilných telefónoch či tabletoch. Po registrácií má zákazník možnosť nastaviť si svoje vlastné preferované možnosti dopravy alebo tiež objednávať dopravu pre vlastné zásielky.
„Zákazník dnes nechce čakať na to, kedy mu zavolá kuriér. Vďaka moderným technológiám sa doručovanie zásielok prispôsobuje potrebám ľudí, nie naopak,“ vysvetľuje P. Pavuk. Na jeseň webovú aplikáciu doplní aj aplikácia pre mobilné telefóny.
Zdroj a foto: DPD