Lidl rozširuje sortiment klimaticky neutrálnych produktov

Jednou z najdôležitejších tém v poslednom období je ochrana životného prostredia a prírodných zdrojov. Lidl ponúka zákazníkom možnosť priložiť ruku k dielu napríklad aj nákupom vybraných kliamticky neutrálnych produktov. Tie najnovšie uviedol do ponuky.


Konkrétne si zákazníci môžu zakúpiť klimaticky neutrálne produkty niektorej z privátnych značiek ako Vemondo, W5 Eco, Cien Nature, Next a BIO.


Pri týchto produktoch diskont kompenzuje emisie, ktoré vznikli pri pestovaní surovín, výrobou, prepravou a likvidáciou obalov. Tento cieľ dosiahne vďaka podpore certifikovaných projektov na ochranu klímy. Ide najmä o výsadbu stromov v Ugande, zabezpečenie pitnej vody v Eritrei a výstavbu a prevádzku veľkej fotovoltaickej elektrárne v indickej púšti. Keďže sa jedná o globálny problém, musia byť aj opatrenia v boji proti klimatickým zmenám globálne. Zákazníci budú mať postupne stále väčší výber klimaticky neutrálnych produktov, ktoré budú môcť rozpoznať vďaka špeciálnemu označeniu.


Zdroj: Lidl

Video

Pozvánka na Retail Summit 2021

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk