Kaufland 450x1010

Kaufland 450x1010

Kaufland

Lidl vyhlásil stop čakaniu pri pokladniciach

Ak čaká zákazník v rade viac ako 5 minút a nie sú otvorené všetky pokladnice, dostane od Lidla ospravedlnenie 1 € na svoj ďalší nákup.

 

Lidl garancia

 


Nákup má byť radosť, ale nie nutne zábava na celý deň. Tak znie hlavné posolstvo najnovšej kampane Lidla. Diskont si zakladá na jednoduchosti a navyše poskytuje zákazníkom garanciu, že svoj nákup vybavia rýchlo.


„Všetky naše kampane sú založené na konkrétnych argumentoch. Posolstvá, ktoré chceme zákazníkom sprostredkovať, vždy vychádzajú z niečoho uchopiteľného, komunikujeme naše silné stránky. Inak tomu nie je ani teraz, a preto sme do našej kampane začlenili a veľmi otvorene komunikujeme prísľub o tom, že u nás zákazníci v rade nečakajú,“ uviedol marketingový riaditeľ diskontného reťazca Branislav Brzula, ktorého doplnil konateľ zodpovedný za oblasť predaja Miroslav Růžička. „Jednoduchosť je pojem, ktorý nás ako diskont definuje. Či už ide o procesy, skladbu tovaru či rýchlosť nákupu. Našim zákazníkom šetríme nielen peniaze, ale aj čas. Sme presvedčení, že u nás nakúpia rýchlo a jednoducho, čo je momentálne ešte dôležitejšie než doteraz,“ povedal M. Růžička a dodal: „Chceme zákazníkom, ktorí majú z minulosti skúsenosť s dlhším čakaním v rade ukázať, že sme sa v tejto oblasti výrazne zlepšili a sme dokonca ochotní ísť s kožou na trh.“


Ako Lidl garancia funguje? Ak čaká zákazník v rade viac ako 5 minút a nie sú otvorené všetky pokladnice, dostane od diskontu ako ospravedlnenie nákupnú poukážku v hodnote 1 €. Prísľub platí vo všetkých 144 predajniach obchodného reťazca na Slovensku.


Zdroj: Lidl

Video

V boji proti vírusom je úspešný UV ROBOT

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW