Kaufland opäť prinesie čerstvé ovocie a zeleninu školákom na celom Slovensku

Reťazec štartuje 3. septembra druhý ročník projektu Čerstvé hlavičky, ktorého cieľom je viesť školákov k pravidelnej konzumácii ovocia a zeleniny. Týždenne poskytne čerstvú nádielku 67 základným školám.


Reťazec hľadal jednu partnerskú základnú školu pre svoje vybrané predajne na Slovensku. Víťazné školy, ktoré sa v rámci Čerstvých hlavičiek stali partnerskými školami Kauflandu, získali pre viac ako 28-tisíc žiakov dávku čerstvého ovocia a zeleniny – a to vždy raz do týždňa počas celého školského roka 2020/2021. Hlasovaním ich zo všetkých zaregistrovaných škôl vybrali priamo zákazníci Kauflandu.


Školy si od reťazca týždenne preberú dovedna viac ako 5,5 tony čerstvého ovocia alebo zeleniny. Prvá dodávka odštartovala už 3. septembra. Deti sa môžu tešiť napríklad na hurmikaki, nektárinky, hrozno či banány, ale aj na kaleráb či uhorky.


Podľa docentky Lucie Dimunovej, prednostky Ústavu ošetrovateľstva Lekárskej fakulty Univerzity P. J. Šafárika v Košiciach, dodávajú ovocie a zelenina telu vitamíny, minerálne látky a energiu, ktorú deti v škole potrebujú na to, aby sa vedeli sústrediť. „Desiata má u detí priamy vplyv na náladu, pozornosť a schopnosť učiť sa. Preto je počas nej vhodné dopriať deťom práve ovocie a zeleninu,” uvádza L. Dimunová.


Po úspešnom pilotnom ročníku záujem o projekt neustáva. O hlasy zákazníkov súťažilo 189 škôl z celého Slovenska. Celkovo im poslali zákazníci Kauflandu 185 553 hlasov.


„Projekt je úspešný a obľúbený. Verím, že sa bude všetkým zapojeným páčiť rovnako ako tým minuloročným a že opäť privedieme ďalšie deti ku konzumácii ovocia a zeleniny. Podľa skúseností pedagógov z predchádzajúceho ročníka sa totiž u mnohých detí zvýšil príjem ovocia a zeleniny na desiate,“ vyjadruje nadšenie z úspechu projektu hovorkyňa spoločnosti Kaufland Lucia Langová.


Zdroj: Kaufland

Video

V boji proti vírusom je úspešný UV ROBOT

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW