KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Žilinská treska má novú letnú kampaň, volá užívať si Slovensko

Výrobca legendárnej rybacej špeciality, Ryba Žilina, pripravil pre fanúšikov tresky zaujímavú letnú súťaž.

 

vystrcrozky


Tohtoročné letné prázdniny sa budú niesť vo výraznejšej miere v znamení dovolenkovania doma na Slovensku. Ryba Žilina ako výrobca jednej z najtypickejších, čisto slovenských delikates, sa rozhodla spojiť konzumáciu tresky počas júla a augusta s hravou výzvou zasúťažiť si. Stačí sa pritom iba odfotiť pri vychutnávaní si akejkoľvek tresky značky PRETO Ryba Žilina, napríklad aj na netradičnom mieste a pridať fotku cez registračný formulár do spoločnej galérie letných momentiek, ktorá bola vytvorená na kampaňovej stránke výrobcu www.podhladinou.sk


V období od 1. júla do 31. augusta vyžrebuje organizátor súťaže každý deň jedného výhercu, ktorý získa jeden zo 62 ruksakov slovenskej značky Ammyla. Spojitosť s lokálnou značkou ručne vyrábaných „spoločníkov“ na turistiku nie je náhodná.


„Našim verným zákazníkom chceme dať extra motiváciu k vychutnávaniu si tresky, a to špeciálne počas bezstarostných chvíľ strávených v rôznych kútoch našej krajiny. Pritom sme sa v rámci konceptu výhier rozhodli spojiť s čisto lokálnymi výrobcami a poskytovateľmi služieb cestovného ruchu na našom krásnom Slovensku,“ hovorí Michal Britvík, generálny riaditeľ Ryba Žilina.


V tomto duchu sa okrem denných výhier hrá po každom z 9 súťažných týždňov aj o wellness pobyt na dve noci s polpenziou pre dve osoby v kúpeľoch Spa Aphrodite v Rajeckých Tepliciach. A na konci súťaže žilinská „zlatá rybka“ dopraje jednému šťastlivcovi legendárnu noc pre dve osoby priamo na Lomnickom štíte.


Letná súťaž je zákazníkom komunikovaná primárne kampaňovým videospotom a obsahom na sociálnych sieťach. POS nosičmi informácie o súťaži sú aj špeciálne letné viečka na obaloch najpredávanejšej Tresky Exklusiv. Komunikačný mix dopĺňa aj printová a OOH inzercia. Súťaž „Vystrč rožky!“ priamo nadväzuje na aktuálnu kampaň „Pod hladinou“, ktorú pripravila Ryba Žilina v novej spolupráci s kreatívnym štúdiom CUBE studio. Jej cieľom je zákazníkom otvorene komunikovať spôsob výroby žilinskej tresky a poukázať na jej kvalitu.

 

Zdroj: Ryba Žilina

 

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk