GymBeam získal od Crowdberry a SIH najväčšiu e-commerce investíciu v histórii Slovenska

Slovenská e-commerce platforma GymBeam vyvíja, predáva a distribuuje fitness výživové doplnky, funkčné potraviny a vybavenie pre aktívny životný štýl do 13 krajín strednej a východnej Európy.


Firma, ktorá vďaka prepracovanej e-commerce platforme dosahuje rekordné výsledky, zaujala svojím výnimočným rastovým potenciálom súkromných investorov z Crowdberry a Slovak Investment Holding (SIH). V investičnej kampani získal GymBeam rastový kapitál v celkovej výške 6 miliónov €. Stal sa tak najväčšou e-commerce investíciou na Slovensku.


Neustály rast e-commerce trhu a presun spotrebiteľov do online sveta výrazne urýchľuje súčasná situácia. Po šiestich rokoch je košická spoločnosť GymBeam nielen najrýchlejšie rastúcou značkou pre aktívny a zdravý životný štýl v regióne strednej a východnej Európy. Do e-commerce odvetvia prináša inovácie, vďaka ktorým sa z Košíc stáva významná križovatka, odkiaľ sa denne vyexpeduje viac ako 4000 balíkov. Firma sa za pomerne krátke obdobie života vypracovala z 2,5 miliónového obratu v roku 2015 na vyše 20 miliónov € v minulom roku, pričom vlastné značky tvoria takmer 60 % tržieb.


Spoločnosť GymBeam sa zásadne odlišuje od klasických online a kamenných predajcov, pretože umožňuje prinášať na trh produktové inovácie najmä v oblasti funkčných potravín vo veľmi krátkom čase. Analýzou nákupného správania, trendov a stratégiou vývoja vlastných značiek dokáže pružne reagovať na dopyt zákazníkov. „Máme ambíciu stať sa vedúcou značkou na všetkých trhoch strednej a východnej Európy. Investíciu využijeme na modulárnu automatizáciu distribučného centra, máme v pláne vybudovať nové vývojové centrum pre vlastné produkty, otvorili sme odberné a reprezentačné miesta v Budapešti a v Prahe. Našim cieľom je dosiahnuť obrat viac ako 100 mil. € do roku 2024,“ hovorí Dalibor Cicman, zakladateľ spoločnosti GymBeam, ktorý je dnes vďaka svojim skúsenostiam a výsledkom považovaný za významnú osobnosť v startupovom resp. podnikateľskom prostredí v strednej Európe.


Firma, ktorá je v súčasnosti schopná do 24 hodín doručiť zásielky do viacerých krajín, si zakladá na zákazníckej starostlivosti, pričom využíva lokálny potenciál. Za svoju strategickú výhodu vzhľadom na cieľové trhy považuje GymBeam domovskú lokalitu – Košice. Tým zásadne podporuje lokálne talenty v oblasti marketingu, IT a e-commerce. Rastové ambície firmy, tak budú mať nezanedbateľný a pozitívny vplyv aj na rozvoj košického kraja a otvoria atraktívne pracovné príležitosti v regióne.

 


Zdroj: GymBeam

Video

Atmosféra Retail Summitu 2023

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk