Lidl otvoril najmodernejšiu predajňu

Sieť predajní spoločnosti Lidl na Slovensku sa rozrástla na 127, v pondelok 6. februára otvoril obchodný reťazec svoju druhú filiálku v Spišskej Novej Vsi. Ide o technologicky i vizuálne najmodernejšiu predajňu.


Prvý takýto projekt realizoval Lidl na Slovensku v Novej Dubnici a získal zaň medzinárodne uznávaný ekologický certifikát BREEAM v stupni „very good“.

 

Lidl na Slovensku v 127 predajniach, troch logistických centrách a na centrále zamestnáva momentálne viac ako 3800 ľudí. Diskontný reťazec na jeseň 2016 zvýšil všetkým zamestnancom predajní a skladov logistických centier mzdy v priemere o 20 percent, alebo o viac ako 130 €. O dôvod viac rozhodnúť sa pre Lidl ako svojho budúceho zamestnávateľa majú aj uchádzači o prácu, nástupné platy pre tieto pozície sa totiž zvýšili o 23%. Ďalšie zvýšenie platov je plánované od 1.3.2017. Bude plošné a v priemere pôjde o viac ako 5%.

 

Nová predajňa v Spišskej Novej Vsi je v poradí šiestou, ktorú Lidl na Slovensku predstavil v rámci svojho najmodernejšieho konceptu. Ten ponúka hneď niekoľko benefitov pre zákazníkov i zamestnancov. Podčiarkuje tiež jednu z nosných charakteristík tohto diskontného reťazca – ohľaduplnosť k životnému prostrediu. Nové predajne sú vybavené pokročilými technológiami, ako napríklad spätné získavanie tepla z chladiarenských a mraziarenských zariadení, úsporné LED svietidlá v celom objekte, či chladiarenské zariadenia obsahujúce chladivo na prírodnej báze. Na parkovisku sú pre zákazníkov pripravené aj nabíjacie stanice pre e-bicykle a e-automobily.

 

Filiálka má rozlohu predajnej plochy 1200 m2. Pre nakupujúcich je pripravených 97 parkovacích miest, z toho 4 sú vyhradené pre telesne postihnutých. Samozrejmosťou je vlastná pekáreň, ktorá bude zákazníkom viackrát denne ponúkať chrumkavé a teplé pečivo priamo z pece.

 

Zákazníci ocenia predovšetkým širšie uličky, vďaka čomu bude nákup v tejto predajni ešte pohodlnejší. Predajne sú tiež vzdušnejšie a presvetlenejšie. Pozitívom sú aj zákaznícke toalety s prebaľovacími pultami a väčšie parkovacie miesta. „Ide o najmodernejšiu predajňu v portfóliu Lidl, jej výstavba trvala päť mesiacov. Z pohľadu zákazníkov je vzdušnejšia a presvetlenejšia. Zároveň ponúka aj vyšší komfort pre našich zamestnancov – ich priestory sú umiestnené na poschodí a nachádzajú sa v nich aj sprchy či školiaca miestnosť. V tejto predajni nájde uplatnenie viac ako 30 zamestnancov,“ uvádza Róbert Flachbart, obchodný riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika.

 

Pri príležitosti otvorenia novej predajne podporí obchodný reťazec žiakov troch základných škôl. Za každý nákup v hodnote aspoň 10 € v prvý deň predaja venuje Lidl 50 centov na športové a pedagogické pomôcky pre ZŠ Komenského, ZŠ Nad Medzou a ZŠ Nejedlého.

 

Zdroj: redakcia

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk