Na Slovensko prichádza ProfiAuto

Cieľom tejto silnej značky je posunutie hraníc komfortu a profesionálnych služieb pri servisovaní auta. Projekt ProfiAuto totiž zastreší a združí najlepších predajcov autosúčiastok a profesionálne servisy.


Ak sa zákazník obráti na hociktorú prevádzku v sieti ProfiAuto, dostane odbornú a profesionálnu pomoc od výberu vhodného dielu až po jeho montáž.

 

Značka ProfiAuto vznikla v roku 2008 ako služba, ktorú poskytuje jeden z najväčších veľkoobchodných distribútorov náhradných dielov v Európe, firma Moto-Profil. Úlohou tohto projektu je vybrať spomedzi existujúcich firiem a autoservisov na Slovensku tých najlepších a združiť ich do jednej siete.

 

Značka ProfiAuto je totiž zárukou profesionálnej siete odborníkov, ktorí majiteľovi auta poradia s výberom vhodného dielu pre ich auto a sprostredkujú odbornú montáž. Jednotlivé firmy však pritom nestratia svoju identitu. Značkou ProfiAuto k svojmu renomé pridajú punc kvality. Predajcovia a autoservisy zapojené do projektu totiž musia spĺňať prísne kritériá na vybavenie, odbornosť, kvalitu práce a prístup k zákazníkovi. Motoristi sa teda môžu spoľahnúť, že ak si na stránke profiauto.pl/sk nájdu najbližšieho predajcu či servis, dostanú presne to, čo potrebujú.

 

Projekt ProfiAuto na slovenskom trhu zastrešuje firma AZ CAR. Firma totiž na trhu pôsobí už od roku 2003 a za ten čas si vybudovala renomé vďaka svojmu profesionálnemu prístupu. „Firma AZ CAR je v roli krstného rodiča tohto projektu na Slovensku. Našou úlohou je vychovať z neho slušného, úctivého a hlavne odborného profesionála, na ktorého sa každý majiteľ auta bude môcť hocikedy a s hocičím obrátiť a odchádzať bude spokojný,“ uvádza Rudolf Staník, konateľ firmy AZ CAR.

 

„Koncept má za úlohu vytvoriť sieť odborníkov, ktorí budú vedieť na celom Slovensku odborne poradiť prípadne opraviť auto. Na Slovensku je už niekoľko podobných konceptov, ale ani jeden nie je ProfiAuto. My ponúkame voľbu a výber je na klientovi. Hodnotiť nás budú zákazníci. Verím, že ešte stále máme čo motoristom ponúknuť. Každý z konceptov sa snaží dať svojmu potenciálnemu klientovi to najlepšie a my to chceme obohatiť minimálne o profesionalitu,“ pokračuje R. Staník.

 

V projekte ProfiAuto sú najdôležitejšími faktormi profesionalita a odbornosť. Slovenskí partneri projektu ProfiAuto absolvovali viac ako 10 odborných, technických školení. S odbornosťou ide, samozrejme, ruka v ruke aj vybavenie jednotlivých autoservisov, či už z pohľadu diagnostiky, prípravkov alebo pneuservisu. Zákazník totiž musí dostať tie najlepšie služby a nezáleží na tom, či má nové, alebo staršie auto.

 

Pri značke ProfiAuto je však veľmi dôležitý aj prístup k spotrebiteľom. ProfiAuto sa snaží priblížiť svojim zákazníkom aj prostredníctvom akcie PitStop, ktorá prebehne vo viacerých slovenských mestách. Podujatie bude zamerané na bezplatnú kontrolu vozidiel s cieľom zvýšenia bezpečnosti na cestách.

 

Zdroj: redakcia

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk