Značka PRETO Ryba Žilina mení logo a dizajn

Ryba Žilina, významný výrobca tresky v majonéze na Slovensku, mení od začiatku októbra svoje logo. Spolu s logom prechádzajú zmenou aj samotné obaly výrobkov – počnúc tradičnými produktami tresky v majonéze. Spotrebitelia tak budú mať odteraz možnosť získať svoje obľúbené špeciality v ešte praktickejšom balení s moderným dizajnom.


„Na základe prieskumu, ktorý sme zrealizovali v apríli tohto roku v spolupráci s prieskumnou agentúrou 2Muse, sme zistili, že zákazníci vnímajú grafický prvok zlatej rybky ako korporátny a poznávací prvok značky PRETO Ryba Žilina. Z prieskumu taktiež vyplynulo, že pre našich zákazníkov je pri nákupnom procese a rozoznávaní produktov od konkurencie dôležitým poznávacím prvkom slovo PRETO v našej značke. Práve na základe týchto kritérií sme sa rozhodli zrealizovať redizajn loga našej značky rybích šalátov a výrobkov z rýb a priblížiť sa tak ešte viac k našim zákazníkom,“ hovorí Michal Britvík, generálny riaditeľ spoločnosti Ryba Žilina.

 

Nové logo značky PRETO Ryba Žilina má za úlohu ešte výraznejšie odlíšiť tradičné rybie výrobky z Ryby Žilina od konkurenčných produktov. Na obaloch samotných produktov bude uvádzané väčšinou v zjednodušenom prevedení bez grafického prvku rybky, nakoľko tá je výraznou súčasťou dizajnu viečok a téglikov produktov. Logo na produktoch bude pritom uvádzané v dvoch verziách, v závislosti od daných produktových radov.

 

Spolu s redizajnom loga pristúpila Ryba Žilina taktiež k zmene dizajnu samotných obalov svojich rybích šalátov a výrobkov.

 

Medzi prvé produkty, ktoré nájdu zákazníci už začiatkom októbra na pultoch predajní v nových téglikoch a s novými viečkami, patrí „vlajkový“ produkt Ryby Žilina – treska v majonéze.

 

„Ako prvé sme do nového obalu obliekli našimi spotrebiteľmi najobľúbenejšie, 140-gramové balenia produktov tresky v majonéze, a to tak štandardný rad ako aj rad Exklusiv. Obal produktu tresky v majonéze sa zásadne mení. Je to náš kľúčový produkt a aj tým ako vyzerá, chceme ukázať, že sa jedná o najlepšiu tresku na trhu,“ dopĺňa M. Britvík.

 

Spolu s grafickými zmenami na viečkach je výraznou novinkou aj samotný téglik, ktorý má modernejší tvar a dizajn a v spodnej časti je na ňom po prvýkrát použitý hmatateľný embos PRETO RYBA ŽILINA.

 

„Postupne budú v rovnakom dizajne pribúdať aj ďalšie produkty značky PRETO Ryba Žilina,“ uzatvára M. Britvík. Už v najbližších týždňoch bude nasledovať tresku v majonéze v novom obale produkt rybieho šalátu v majonéze v štandardnej a tiež Exklusiv verzií.

 

treska

 

Zdroj: redakcia

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk