KAUFLAND CARD

KAUFLAND CARD

KAUFLAND CARD

Väčší výber, menej odpadu z obalov

Zásobníky na sypané produkty ponúkajú vynikajúcu viditeľnosť produktu, umožňujú zákazníkom vybrať si presne taký mix výrobkov, po ktorom túžia a ich používanie rovnako znižuje množstvo odpadu z obalov.

 

hl display

 

Životnému prostrediu venuje svoju pozornosť čoraz viac kupujúcich. Predaj bezobalového tovaru v špeciálnych zásobníkoch naberá na popularite od špecializovaných predajní až po väčšie potravinové reťazce. Pre obchodníkov totiž predstavuje príležitosť ukázať svoje odhodlanie smerom k udržateľnejšiemu predaju, je to priestor odlíšiť sa v konkurenčnom prostredí.

 

Bezobalový predaj takisto reaguje na spotrebiteľské trendy v oblasti personalizácie ponuky a zdravého stravovania. Podľa prieskumov trhu až 57% nakupujúcich očakáva, že výrobky budú prispôsobené tak, aby vyhovovali ich potrebám. Predaj realizovaný cez takzvané „bulk bin“ riešenie dáva nakupujúcim plnú kontrolu nad výberom sortimentu aj množstva.

 

Hromadné vystavenie a výdaj produktov zákazníci vnímajú ako cenovo dostupnejšie, čo môže mať pozitívny vplyv na vnímanie hodnoty. Merchandising bez obalu napokon zlepšuje aj zážitok z nakupovania. Zákazníci si užívajú aspekt pútavého vystavenia a aj spotrebiteľské prieskumy poukazujú na to, že tí, ktorí s produktom interagujú, ho aj pravdepodobnejšie kúpia.

 

Zásobníky pre bezobalový predaj nájdete v ponuke spoločnosti HL Display. Široká škála gravitačných a lopatkových zásobníkov je maximálne variabilná, možno ich v nespočetných variáciách nakombinovať a vytvoriť v obchodoch perfektnú bezobalovú sekciu. V ponuke sú zásobníky rôznych formátov a veľkostí, s umiestnením na policiach či na závesnej stene.

 

Zásobníky 4eBin™ sú vyrábané z recyklovaných plastov a sú súčasťou konceptov zo série “Sustainable Choice”. Ich výhodou je nielen možnosť výberu ľubovoľnej kombinácie výrobkov, či redukcia odpadu, obchodníci ho ocenia aj z hľadiska optimalizácie predajného priestoru. Zásobníky zaručujú rotáciu skladových zásob na princípe „first in, first out“.

 

Zdroj: HL Display