kaufland

kaufland veggie banner l

kaufland

Inovatívna forma predaja v období pandémie

Prebiehajúca pandémia ovplyvnila podnikanie mnohým firmám v maloobchode. Niektoré zobrali zatvorené obchody nie ako prekážku, ale ako výzvu, ktorú je potrebné zvládnuť čo najlepšie.

 kiosk powerlogy

 

Hoci sú elektronické obchody a doručovanie tovaru priamo pred dvere v obrovskom rozmachu, stále sú tu takí, ktorí chcú tovar aj fyzicky vidieť, mať ho okamžite k dispozícii alebo jednoducho nevedia nakupovať online.


V slovenskej spoločnosti s funkčnými potravinami si položili otázku: Ako sa môžeme dostať ešte bližšie k milovníkom funkčných potravín? Ako inak si naše produkty môžu ľudia kúpiť, keď napríklad nemajú zručnosti s e-shopmi? Rozhodli sa umiestňovať v obchodných priestoroch inteligentné kiosky.


„Zatiaľ máme umiestnené dva kiosky v Bratislave a jeden v Trnave. Ak sa nám táto cesta osvedčí, určite budeme v tomto trende pokračovať a kiosky budeme inštalovať v Žiline, Liptovskom Mikuláši, Banskej Bystrici, Poprade a Košiciach. O tom, že ideme správnym smerom nás presviedčajú predajné výsledky v kioskoch aj prosby našich zákazníkov, aby sme umiestnili ten ďalší kiosk práve v ich meste,“ komentuje zámery firmy Powerlogy jej zakladateľ Dušan Plichta.

 

Nie je to len obyčajný výdajný automat

 

Rozmiestnené inovatívne kiosky disponujú viacerými funkciami, ktoré v bežnom výdajnom automate nie sú. Kiosk má obrazovku, kde si fanúšik funkčných potravín môže vyhľadať podrobné informácie o výrobku. Je to podobné ako na stránke e-shopu, kde okrem informácií o produktoch nájde zákazník aj video recepty a inšpirácie od ambasádorov značky. „Chceme, aby ľudia mali prístup aj ku zdravým a funkčným snackom, ktoré ich zasýtia a dodajú im zdravú energiu. Naše produkty spĺňajú kritériá svetovej kvality a neobsahujú žiadne pridané konzervanty, „éčka“, palmový olej, lepok, či laktózu,“ dopĺňa D. Plichta.

 

Zdroj a foto: Powerlogy