Milka uvádza na trh nový rad čokolád
Od apríla nájdu zákazníci na pultoch s cukrovinkami nový produktový rad čokolád Milka s názvom Darkmilk.
Výrobca čokolády, spoločnosť Mondelēz International, vstupuje s novými produktmi do nového segmentu čokolád, ktoré sú síce stále mliečne, ale vďaka zvýšenému, minimálne 40 % obsahu kakaovej sušiny sa chuťovo približujú čokoládam tmavým. V ponuke sú aktuálne tri príchute, tmavá mliečna, mandľová a so slaným karamelom, všetky sú v 85-gramovom balení. Na novinku upozorňuje aj reklamný spot.
„Výskumy ukazujú, že s rastúcim vekom ľudia uprednostňujú tmavé varianty čokolád. Pre mnohých z nich sú tie, ktoré sú dostupné na trhu, príliš horké a chýba im jemnosť, ktorú oceňujú pri mliečnej čokoláde,“ hovorí Lenka Čermáková, manažérka marketingu čokolád Milka. „Nový rad cieli presne na týchto zákazníkov,“ dodáva L. Čermáková s tým, že od ostatného sortimentu sa čokoláda Milka Darkmilk odlišuje nielen chuťou, ale aj vizuálne. Obal je voľne prepojený so zavedenými produktmi Milka. Objavuje sa na ňom pre značku typicky fialová farba, ale dominantne tmavšia, doplnená výrazným zlatým nápisom Darkmilk.
Nové tabuľkové čokolády sú rovnako ako ostatné produkty Milka založené na obsahu stopercentného alpského mlieka. Na obale sa nachádza logo programu Cocoa Life pre udržateľné pestovanie kakaa.
Zdroj: Mondelēz International