Nový CEO módneho vyhľadávača GLAMI


V novej pozícii bude jeho kľúčovou úlohou dotiahnuť transformáciu spoločnosti na poprednú online platformu objavovania módy založenú na hyper-personalizácii a umelej inteligencii. Zakladateľ GLAMI a súčasný partner investičnej skupiny Miton, Tomáš Hodboď, postupuje do čela novozaloženého fondu GLAMI Ventures. Plánuje investovať do firiem, ktoré uľahčujú objavovanie produktov online, ale aj firiem využívajúcich umelú inteligenciu v e-commerce.

 

Ján Kešelák glami v


Obmena vedenia korešponduje s krátkodobou a dlhodobou víziou módneho vyhľadávača. Tou je v blízkom horizonte úspešne dovŕšiť integráciu talianskeho Stileo. GLAMI realizovalo akvizíciu strategického hráča s 30-členným tímom začiatkom tohto roku a začleneniu v rámci rozvoja marketingových a obchodných tímov sa venoval práve Ján Kešelák. Má navyše skúsenosť s predchádzajúcou expanziou GLAMI do siedmich krajín vrátane Chorvátska, Slovinska a Pobaltia. Ako bývalý Chief Revenue Officer aj napriek všetkým výzvam, ktoré rok 2022 v segmente e-commerce prináša, má najväčšie predpoklady dotiahnuť GLAMI k úspešnému poslednému kvartálu. „Som  presvedčený, že Ján dokáže GLAMI úspešne doviesť k vytýčenej vízii,” doplnil informácie o zmene na pozícii vedenia GLAMI jeho doterajší CEO Tomáš Hodboď.


Dlhodobo potom oba kroky, vymenovanie Jána Kešeláka ako aj založenie investičného fondu, vykresľujú víziu GLAMI na nasledujúcich päť rokov. „Chceme zrýchliť transformáciu z vyhľadávača, ako ho poznáte teraz, na platformu pre objavovanie módy, založenú na umelej inteligencii (AI) a špičkovom strojovom učení, ktoré si tvoríme sami,” približuje J. Kešelák. Na existujúcich trhoch plánuje GLAMI posilniť svoje postavenie ako aj interné tímy. Chce si aj v ďalších rokoch držať pozíciu najnavštevovanejšieho módneho webu v strednej Európe. Už teraz sa považuje za inovátora v rámci začleňovania AI do e-commerce. „Automatické tagovanie a kategorizácia produktov, zobrazovanie podobného tovaru a personalizácia ponuky, to sú všetko funkcie, pre ktoré sme v GLAMI vyvinuli vlastné riešenia. Tie už dnes poskytujú každému užívateľovi jedinečný zážitok z využívania našej platformy,“ uisťuje J. Kešelák a dodáva, že tieto inovácie sú len začiatkom.


Zdroj: GLAMI

Video

Aký bol Retail Summit 2022

Retail Podcast

Marian Milec: Záujem o rastlinné potraviny rastie

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk