Predaj a marketing v Ryba Žilina vedie nový riaditeľ

Jedna z popredných potravinárskych spoločností - najväčší výrobca rybích a lahôdkových špecialít na Slovensku – má výraznú posilu vo svojom tíme top manažmentu. Novým riaditeľom predaja a marketingu v Ryba Žilina sa stal Juraj Grosoš.

 

juraj grosos
Do metropoly severu prichádza s viac ako 20-ročnými skúsenosťami, získanými na riadiacich pozíciách v rámci medzinárodného FMCG sektora.


Nový top manažér u producenta najpredávanejšej tresky na Slovensku, Ing. Juraj Grosoš, zastreší komplexné riadenie predaja výrobného portfólia spoločnosti v rámci nadnárodných sietí, domácich sietí, „drobného retailu“, zákazníkov HORECA aj exportu. Popri vedení obchodného tímu pod neho spadá aj strategické riadenie oddelenia marketingu a v organizačnej štruktúre spoločnosti Ryba Žilina reportuje priamo generálnemu riaditeľovi.


Juraj Grosoš je skúsený profesionál v sektore FMCG s medzinárodným presahom. Do Ryba Žilina prichádza po ôsmich rokov práce pre poprednú celosvetovú značku v segmente „pet food“ - Royal Canin. V rámci nej viedol na najvyšších pozíciách postupne zahraničné trhy od Českej republiky, cez Turecko až po Izrael. Pred tým pracoval ako brand manažér skupiny pre slovenské zastúpenie spoločnosti Savencia Fromage & Dairy, ktorá patrí medzi celosvetových lídrov v segmente značkových syrov. Expertízu získal aj vďaka pôsobeniu na pozícii marketingového riaditeľa u výrobcu najznámejšieho sektu na Slovensku, Hubert J.E., ako aj vedeniu marketingu v spoločnosti Lyreco Group. Juraj Grosoš sa v oblasti marketingu FMCG etabloval po absolvovaní Ekonomickej univerzity v Bratislave vďaka spojeniu so značkou Dr. Oetker, kde zbieral skúsenosti osem rokov a profesijne rástol vrátane pozícií manažéra pre export v Nemecku a „daily“ manažéra Food Service pre celý trh SR a ČR.


„Som rád, že po rokoch pôsobenia v rôznych krajinách sveta som zakotvil doma na Slovensku a dostal som príležitosť viesť predaj a marketing značiek a produktov, ktoré patria v našom potravinárstve medzi tie najviac ikonické. Teším sa na spoluprácu naprieč celou skupinou PRETO, s vedením spoločnosti Ryba Žilina a v neposlednom rade s mojimi tímami, zodpovednými za predaj, vzťahy s obchodnými partnermi, marketing a komunikáciu. Mojím cieľom je ísť osobným príkladom a priniesť kolegom novú motiváciu pre zvýšenie našej spoločnej výkonnosti, nášho prínosu pre celkový rast biznisu a najmä spokojnosti dlhoročných aj nových zákazníkov čoraz širšieho a vysoko kvalitného portfólia Ryba Žilina,“ uvádza Juraj Grosoš.


Zdroj a foto: Ryba Žilina


PR

 

Video

Retail Summit 2021 v 100 sekundách

Retail Podcast

Category Management 2: Koho zapojiť do vytvárania plánogramu

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk