Ryba Žilina posilňuje svoj manažérsky tím

Popredný potravinársky výrobca na Slovensku napreduje aj v personálnom obsadení svojho kľúčového riadiaceho tímu. Top manažment Ryba Žilina sa v novembri rozšíril o nového výkonného riaditeľa výroby a novú riaditeľku pre marketing a predaj.

 


Novým výkonným riaditeľom výroby najväčšieho producenta rybích a lahôdkových šalátov na Slovensku sa stal Ing. Ján. Beňadik. Ten zúročí v Žiline svoje bohaté pracovné skúsenosti, získané po viac ako troch desaťročiach pôsobenia v oblasti potravinárskej výroby. Absolvent Fakulty chemickej a potravinárskej technológie STU v Bratislave prichádza do Ryba Žilina po dlhodobom pôsobení na topmanažérskych pozíciach v mäsospracujúcich spoločnostiach.


„Môj celý pracovný život sa nesie v znamení kvality výroby tradičných slovenských potravín. Tieto skúsenosti chcem pretaviť práve do vízie spoločnosti Ryba Žilina, ktorá ma osobne veľmi oslovila. Jej tresku som aj doteraz vnímal ako legendu potravinárskej výroby na Slovensku a je pre mňa veľkou cťou a profesijnou výzvou stať sa súčasťou tejto spoločnosti,“ hovorí J. Beňadik, ktorý je zodpovedný za chod všetkých výrobných prevádzok Ryba Žilina – teda okrem žilinského závodu aj prevádzky v Častkovciach pri Novom Meste nad Váhom.


Nová riaditeľka pre obchod a marketing Ing. Vladimíra Eliášová je skúsený profesionál v oblasti medzinárodného obchodu. Ako absolventka Fakulty ekonomiky a manažmentu na SPU v Nitre a následnom pokračovaní štúdia na Wirtschaftsuniversität vo Viedni nastúpila v roku 2004 do spoločnosti Ryba Žilina, kde zotrvala dodnes. V ostatných rokoch tu zastávala vedúcu pozíciu v tíme pre obchodné spolupráce so zahraničnými sieťami.


„S firmou Ryba Žilina ma spája 15 rokov môjho profesijného ale aj veľkej časti osobného života. Som vďačná za príležitosť ďalej rásť v prostredí, ktoré mám rada. A tiež za možnosť podieľať sa ešte výraznejšie na budovaní dobrého mena portfólia značiek, ktoré v sebe nesú veľké dedičstvo a zároveň potenciál pre budúcnosť. Som pripravená byť pre celý tím predaja a marketingu oporou a spoločne pracovať na všetkých úrovniach komunikácie s našimi obchodnými partnermi a samotnými zákazníkmi, ktorým chceme ponúkať to najlepšie,“ uvádza V. Eliášová.


Zdroj: Ryba Žilina

 

Video

New Retail Summit 2020 v 1 minúte

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW