Výklad je prvou vizitkou obchodníka

vyklad

Obchodníci zvažujúci vybudovanie kamennej predajne by mali už vo fáze plánovania myslieť na niekoľko dôležitostí. Pozornosť treba venovať výberu lokality budúcej predajne, rozlohe predajnej a skladovej plochy či zariadeniu interiéru. To musí byť estetické ale aj funkčné. Zabúdať by sa nemalo ani na výklady.

Čítať ďalej...

EuroShop 2014:Maloobchod je naladený na investovanie

euroshopNa tohtoročnom düsseldorfskom veľtrhu EuroShop, ktorý je svetovou jednotkou v oblasti výstavníctva pre sféru maloobchodu, sa stretlo v polovici februára viac ako 109-tisíc účastníkov zo 110 krajín. 

Čítať ďalej...

Privátnych značiek z regálov ubúda

tescoPodiel slovenských potravín na pultoch obchodných reťazcov sa v porovnaní s minulým rokom príliš nezmenil. Pozitívnym signálom pre domácich výrobcov je pokles zastúpenia produktov privátnych značiek až o 4 percentuálne body (p.b.). Zistenia sú výsledkom aktuálneho prieskumu nezávislej agentúry GfK Slovakia realizovaného pre Potravinársku komoru Slovenska (PKS).

Čítať ďalej...

Video

Vitajte vo svete MINIT... robíme Váš deň krajším

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk