LED osvetlenie predajní: Atraktivitu čerstvých potravín zvýrazní osvetlenie
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 26. júl 2016
Výskumy dokázali, že vhodné osvetlenie maloobchodných predajní výrazne ovplyvňuje výber zákazníkov. Osvetlenie vplýva aj na celkový dojem z nákupu a prostredia predajne, stimuluje nákupné zvyky a v konečnom dôsledku celkový zážitok z nakupovania a vnímania značky.
Na Slovensko prichádza módny reťazec Forever 21
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 21. júl 2016
Legendárna módna značka zverejnila plán vstúpiť na slovenský trh otvorením svojej prvej predajne na jeseň 2016 v Bratislave. Predajňa pribudne v nedávno zrenovovanom obchodno- zábavnom centre Aupark.
Najlepší vernostný program je dialóg so zákazníkom
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 11. júl 2016
Ak chcete, aby sa k vám zákazníci vracali, rozprávajte sa s nimi! Aj to je súčasť filozofie maloobchodného konceptu YEME. O vzniku myšlienky a o tom, ako sa im darí sme hovorili s Ing. Petrom Varmužom, generálnym riaditeľom spoločnosti YEME.
Inteligentní sprievodcovia nákupom
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 04. júl 2016
Atmosféra, obsluha a zábava patria k intenzívne rezonujúcim témam pri inováciách obchodných centier. Laboratória budúcnosti (Future Labs) spoločnosti ECE, v ktorých testuje technológie zamerané na budúcnosť v reálnych prevádzkach, slúžia ako prvopočiatky inovačného zážitku zákazníkov pri nakupovaní.
Ako sa darí regionálnym obchodným centrám na Slovensku?
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 29. jún 2016
V roku 2015 navštívilo desať monitorovaných regionálnych nákupných centier na Slovensku 31,7 mil. zákazníkov. Je to o 4 percentá menej ako v roku 2014. Slováci sú však na týchto miestach ochotní míňať podstatne viac.
Sieť predajní Hobbi pridáva e-shop
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 24. jún 2016
Ten by mal byť spustený už počas letného obdobia. Ďalšie kamenné predajne v tomto roku reťazec Hobbi neotvorí, viacero by ich malo pribudnúť v budúcom roku. Pôjde o premyslene vybrané lokality na Západnom Slovensku.
Zákazníkov láka virtuálny promotér
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 07. jún 2016
Čo prinúti zákazníka k vstupu do predajne? Podľa štúdie „Shopping Environments 3.0“ k tomu v digitálnom veku rovnako ako predtým pomôžu najmä dobre usporiadané výklady. Vo výkladoch predajní sa však stále viac spájajú prvky online a offline.
Slovnaft dáva priestor malým domácim producentom potravín
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 31. máj 2016
Vo svojej sieti čerpacích staníc spustil predaj poctivých slovenských potravín od menších lokálnych výrobcov s cieľom podporiť ich. Pod značkou Naše najlepšie nájdu zákazníci na čerpacích staniciach v prvej fáze projektu 55 produktov od 16 dodávateľov.
Personalizácia prináša výhody pre obchodníka aj zákazníka
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 30. máj 2016
Personalizácia bola v oblasti predaja vždy dôležitá. Je výhodná pre obchodníka aj pre zákazníka. Čím dôkladnejšie obchodník svojho zákazníka pozná, tým mu vie ponúknuť lepší produkt.
Pokladnicou budúcnosti je mobilný terminál
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 24. máj 2016
Samostatný pokladničný systém je už minulosťou a zároveň jednou veľmi dôležitou súčasťou precízne prepojených technických, obchodných a marketingových systémov, vlastných aj tretích strán.