Slováci v prieskume značky Rexona nesklamali

Z aktuálneho prieskumu značky Rexona zameraného na preferované farebné kombinácie oblečenia vyplynulo, že Slováci sú čierno – biely národ. Najčastejšia farba v našich šatníkoch je tak čierna (53,6 %) a na treťom mieste je biela (25,5 %).

Čítať ďalej...

Topvar: Ožíva záujem o pivné špeciality

Uplynulý rok predstavoval pre Pivovary Topvar upevnenie pozície na trhu. K tomuto výsledku prispelo najmä posilnenie kategórie tradičného ležiaku, pokračujúca premiumizácia a nárast spotreby nealkoholického piva, najmä ochuteného.

Čítať ďalej...

Európania platia stále viac bezkontaktne

K rýchlemu rastu bezkontaktných technológií prispievajú dostupnosť, ale aj rozmáhajúce sa mobilné projekty. Či už ide o nákup tovaru a potravín u obchodníkov, alebo platby za parkovanie, aj našincami sú stále obľúbenejšie.

Čítať ďalej...

Obchodníci sa zviditeľňujú aj prostredníctvom rádií

Objem investícií do reklamy v 5 celoštátnych slovenských rádiách vzrástol v roku 2014 o 5,7 percenta a prekročil úroveň 70,5 mil. eur.

Čítať ďalej...

Zákazníci e-shopov rozhodli o najobľúbenejších produktoch

Vyše 85 miliónov kliknutí a 1,5 milióna recenzií spotrebiteľov nakupujúcich cez internet rozhodlo o víťazoch už štvrtého ročníka súťaže Produkt Roku 2014.

Čítať ďalej...

Nová stála ponuka v Tchibo e-shope

Spoločnosť TCHIBO SLOVENSKO zaviedla vo svojom e-shope www.tchibo.sk novú ponuku so stálym sortimentom spotrebného tovaru. Nájsť ju možno pod záložkou Obľúbené kúsky.

Čítať ďalej...

Oriflame zintenzívňuje pomoc deťom

Nemocnica môže byť aj veselá a farebná. Švédska kozmetická spoločnosť Oriflame Slovensko úspešne pokračuje v dlhodobom charitatívnom projekte „Farebné nemocnice".

Čítať ďalej...

Cenovky rýchlo a jednoducho pre všetkých

Maloobchodníci, ktorí doteraz cenovky vo svojich predajniach tvorili ručne alebo hľadali individuálne riešenia, si môžu život zjednodušiť vďaka aplikácii od veľkoobchodu METRO.

Čítať ďalej...

METRO má recept na impulzívny nákup

Nechali by ste sa pri pokladniciach veľkoobchodu namiesto 50-centových žuvačiek zlákať 50-eurovou fľašou?

Čítať ďalej...

Prestížne striebro pre Becherovku

Obľúbený bylinný likér zožal nedávno ďalší zahraničný úspech. Porota nezávislých degustátorov udelila Becherovke Original striebornú medailu v medzinárodnej súťaži "Spirits Masters" v kategórii horkých likérov.

Čítať ďalej...

Video

Aký bol Retail Summit 2022

Retail Podcast

Marian Milec: Záujem o rastlinné potraviny rastie

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk