Reťazec KiK spustil nový vernostný program myKiK

Maloobchodný reťazec KiK, ktorý pôsobí na Slovensku už 15 rokov a má viac ako 100 predajní, spustil 12. decembra nový vernostný program s názvom myKiK.

 

kik 1223


„Veríme, že naši zákazníci ocenia zaujímavé zľavy a ponuky, ktoré môžu prostredníctvom aplikácie alebo zákazníckej karty myKiK získať,“ hovorí Martin Šatný, konateľ spoločnosti KiK pre Slovensko a Českú republiku.


Spoločnosť KiK je jedným z najväčších zástupcov diskontných predajcov na Slovensku aj v Európe. Značka, ktorá pôsobí v nákupných centrách aj retail parkoch po celom Slovensku, sa za 15 rokov svojho pôsobenia v slovenskom maloobchodnom prostredí pevne etablovala. Novo spustený vernostný program myKiK je výsledkom premyslenej stratégie, ktorá sa teraz zameriava na podporu zákazníckej lojality.


Vernostný program myKiK úspešne funguje v Nemecku, Holandsku a Rakúsku a v Poľsku. V Českej republike bol spustený už 20. novembra. „Spokojnosť zákazníkov je pre nás najvyššou prioritou, a preto sme radi, že sa môžeme ešte lepšie prispôsobiť ich individuálnym potrebám a odmeniť ich za to, že sú s nami a rozhodli sa pre naše produkty,“ vysvetľuje Martin Šatný. Zároveň dodáva: „Účasť v programe je spojená so zľavami vo výške 15 – 20 % a s ďalšími výhodami, čo môže v súčasnej ekonomickej situácii, keď je miera inflácie stále vysoká, poskytnúť domácnostiam určitú kompenzáciu v oblasti výdavkov za tovar dennej potreby.“


Slogan „myKiK – viac pre mňa“, ktorý sprevádza spustenie nového vernostného klubu má vystihovať filozofiu spoločnosti KiK. „Chceme ponúkať lacnejšie, pohodlnejšie a zaujímavejšie možnosti nakupovania,“ hovorí Martin Šatný s dodatkom, že len v Nemecku sa do programu počas šiestich mesiacov od jeho spustenia zapojilo viac ako 3,4 milióna ľudí. Martin Šatný je presvedčený, že aj na Slovensku si zákazníci program rýchlo obľúbia.


Pokiaľ ide o výhody, ktoré môžu zákazníci v programe myKiK získať, dostane účastník po každom piatom nákupe poukážku s 20 % zľavou na jeden produkt. Každý mesiac navyše môže kúpiť vybrané produkty z ponuky o 15 % lacnejšie. A ani v oblasti pohodlia zákazníka nezostáva spoločnosť KiK pozadu. Držitelia karty myKiK si teraz môžu vymieňať tovar bez nutnosti predkladať vytlačenú účtenku a môžu si rezervovať zaujímavý tovar v predajni. Značka chce tiež odmeniť svojich verných zákazníkov. Potom, čo pri registrácii uvedú svoj dátum narodenia, môžu očakávať narodeninové prekvapenia a tiež sa zapojiť do rôznych súťaží alebo hier.


Do vernostného programu myKiK sa možno prihlásiť dvoma spôsobmi. Buď prostredníctvom zákazníckej karty, ktorú zákazník získa registráciou v predajni, alebo v mobilnej aplikácii myKiK.


Zdroj: Kik

 

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk