Foodpanda sa mení na foodoru

V rámci transformácie na jednu európsku značku sa osem európskych trhov spoločnosti Delivery Hero od 1. mája 2023 zmení na značku foodora. Tento brand je už etablovaný na trhoch vo Švédsku, Nórsku, Dánsku a Fínsku.


K zmene prichádza na českom, maďarskom, slovenskom a rakúskom trhu. Súčasné lokálne značky (Mjam, foodpanda a Dáme Jídlo) sa zmenia na foodoru. Pridajú sa tak k 4 severským krajinám – Nórsku, Švédsku, Fínsku a Dánsku, kde má značka foodora dlhodobo silné postavenie.


Zákazníkov táto zmena neovplyvní v smere potreby stiahnuť si novú aplikáciu. Počkajú si len na aktualizáciu existujúcej. Od 11.apríla bude k dispozícií nová aplikácia foodora pre iOS v App Store a od 18.apríla v Google Play aj verzia pre Android. Aktualizácia aplikácie prebehne vo vlnách, pričom zo začiatku bude fungovať aj stará aplikácia, ktorú postupne nahradí nová verzia. Aktualizácia nebude mať vplyv na jej základné funkcie. Zoznam obľúbených reštaurácií, predchádzajúcich objednávok a užívateľské hodnotenia zostanú po aktualizácii nezmenené. Aplikáciu zatraktívni nový vizuálny štýl, ktorý je navrhnutý s cieľom zlepšenia používateľského zážitku.

 

Spolu s uvedením novej značky a aplikácie sa foodora plánuje zamerať na plošné zlepšenie služieb pre súčasných, aj nových zákazníkov. Jedným z tohtoročných cieľov spoločnosti je zabezpečiť, aby všetci zákazníci zažili rýchlosť a bezproblémovosť donáškovej služby od momentu, kedy si objednajú jedlo, až po jeho doručenie. Foodora tiež plánuje zvýšiť počet kuriérov, čím chce zrýchliť doodanie objednávok.

 

Zdroj: Delivery Hero Slovakia

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk