Vzniká nová značka nákupných centier STORIA

Nová značka sa predstaví v siedmich slovenských mestách a obciach. Ide o retailové parky vo vybraných slovenských mestách. Zákazníci nájdu dva z nich v Šamoríne, ďalšie obchodné centrá STORIA sa nachádzajú v Rovinke, Trnave, Myjave, Leviciach a Žiari nad Hronom. Budúci rok pribudne aj úplne nové centrum v Pezinku.

 storia

 

„Názov je odvodený z anglického slova „store”, ktoré sa spája s obchodom či uskladnením tovaru. Storia tiež môže evokovať ,príbeh´, čomu napovedá aj prepojenie s ďalším anglickým slovom ,story´. Ide tak o akúsi fiktívnu krajinu, do ktorej človek príde nakúpiť a nájde v nej vždy všetko, čo potrebuje,“ hovorí Norbert Kuklovský, Head of Asset Management 365.invest.


Retail parky STORIA sa nachádzajú v blízkosti sídlisk a obytných zón, pričom nakupujúci v nich vybavia všetky nevyhnutné nákupy na jednom mieste. Nájdu v nich esenciálne predajne s potravinami, drogériou, lekárne, ale aj domáce potreby, kvetinárstvo, hračkárstvo, obuv či medzinárodné značky obchodov s oblečením ako aj kaviarne alebo reštaurácie.


Nákupné centrá STORIA patria k typom retail parkov, v ktorých sa do jednotlivých prevádzok vchádza z exteriéru. Tie získali na obľube najmä v čase pandémie, kedy nebolo bezpečné pohybovať sa v uzatvorených priestoroch a pre zákazníkov ponúkli rýchlejšiu a bezpečnejšiu alternatívu nakupovania. Tento koncept tak ponúka rýchly a jednoduchý nákup s pestrým výberom obchodných prevádzok, kde zákazníci vybavia všetko potrebné. Vonkajšie parkovanie okrem rýchleho prístupu do prevádzok ponúka aj lepší prehľad o rozmanitosti jednotlivých obchodov a značiek a tým aj zvýšené pohodlie nákupu. Okrem toho zvyšuje dostupnosť rozmanitých nákupov v atraktívnych reťazcoch aj v menších mestách, vďaka čomu sa ich obyvatelia nemusia za nákupmi presúvať ďaleko. To všetko sú benefity nákupných centier typologicky radených medzi retailové outdoorové parky.


„Pri výbere nákupných centier, ktoré sa stali súčasťou značky STORIA, sme sa zamerali na centrá s kvalitnou správou, dobrým zázemím a preverenými nájomcami, vďaka čomu v čase nadobudli finančnú silu a majú potenciál ju ešte znásobiť,“ vysvetľuje N. Kuklovský.


Nákupné centrá STORIA sú súčasťou portfólia realitných projektov 365.invest.


Zdroj: 365.invest, redakcia

 

Video

Aký bol Retail Summit 2022

Retail Podcast

Marian Milec: Záujem o rastlinné potraviny rastie

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk