Sluno mení po 30 rokoch svoje logo a vizuálnu identitu

Firma U & SLUNO a.s. zverejnila svoj nový firemný dizajn. Po 30 rokoch existencie výrazne mení svoje logo. Novú vizuálnu identitu podporili aj webové stránky firmy, ktoré prešli redizajnom na začiatku tohto roku.

 

sluno logo

 

Najväčšou zmenou je nové logo, z ktorého zmizlo písmeno U a &. „Rozhodli sme sa skrátiť a výrazne zjednodušiť názov firmy. Naopak pribudol symbol prepojenia, ktorý vyjadruje naše partnerstvo so zákazníkmi a zamestnancami. Pomáhame našim ľuďom v rozvoji a vzdelávaní, preto môžeme byť stabilnými partnermi pre našich zákazníkov,“ hovorí Miroslav Krupa, CEO firmy Sluno.

 

Vizuálna identita vznikla v spolupráci s brnenskou agentúrou Justmighty s.r.o., ktorá okrem iného v minulom roku obliekla tradičnú etiketu Kofoly do pleteného svetra. Hlavným cieľom bolo omladenie grafiky a lepšiu zrozumiteľnosť komunikácie.


Vedenie firmy naštartovalo radu zmien a inovácií, ktoré budú ešte nasledovať. „Na začiatku roku sa podarilo dokončiť nový web, teraz máme hotový nový grafický manuál a budeme pokračovať s našimi produktovými webmi a všetkými offline materiálmi. Verím, že sa čo najskôr pustíme aj do premeny nášho HR webu,“ komentuje Jana Czapková, marketingová manažérka firmy Sluno.


Sluno je technologická a konzultačná firma, ktorá pomáha klientom naprieč odvetviami k lepším výkonom. Tvorí systémy na mieru, či už softvéry pre správu skladov alebo pre predpovede akčných predajov pomocou umelej inteligencie, a okrem iného nasadzujú robotov. Začali ako malá firma z Ostravy a dnes predávajú svoje riešenia do celej Európy.

 

Zdroj: Sluno

 

 

Video

Aký bol Retail Summit 2022

Retail Podcast

Category Management 2: Koho zapojiť do vytvárania plánogramu

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk