Packeta spúšťa ako prvá na Slovensku minútové doručenie

Slovenskí zákazníci medzi prvými v našom regióne budú môcť využívať službu, vďaka ktorej budú vedieť presný čas, kedy im kuriér doručí zásielku. Prostredníctvom online sledovania kuriéra uvidia, kde sa ich zásielka nachádza a tiež kedy s ňou kuriér príde.

 packeta minutove v

 

Doručovateľská spoločnosť tak reaguje na výsledky nedávnych prieskumov. Exkluzívny kvantitatívny prieskum odhalil, že pri doručení zásielky kuriérom Slovákom najviac chýba presný čas doručenia, víkendové doručenie, alebo možnosť platby kartou.


Na štatistickej vzorke 1001 respondentov sa zistilo, že takmer 40 % opýtaných respondentov nie je spokojných s tým, že aktuálne vedia čas príchodu kuriéra iba orientačne. Niektoré kuriérske spoločnosti štandardne doručujúce na adresu udávajú totiž len deň doručenia. Dve kuriérske spoločnosti majú trojhodinové okno a jedna hodinové. Cena doručenia kuriérom je neraz vyššia ako iné formy vyzdvihnutia zásielky. Vymedzenie presného času doručenia pritom považuje až 51 % respondentov za veľmi dôležitú informáciu pri zvažovaní svojho nákupu na internete. Podľa záverov prieskumu viac ako polovica slovenských zákazníkov je ochotná dokonca si aj priplatiť za doručenie zásielky na adresu v presne vymedzenom čase.


„Prieskum jednoznačne ukázal, že doručenie zásielky kuriérom má svoje slabé miesta. V Packete sa snažíme dlhodobo prinášať slobodu našim zákazníkom, preto sme ich odbremenili od toho, aby museli čakať na kuriéra,“ konštatuje Alexander Jančo, výkonný riaditeľ Packeta na Slovensku.


Princíp služby doručenia kuriérom na adresu s online sledovaním je jednoduchý. Príjemca obdrží v deň doručenia notifikáciu spolu s odkazom na online sledovanie. Po kliknutí na odkaz sa zobrazí mapa s informáciou, koľko času ostáva do príchodu kuriéra a posledné zastávky, ktoré musí kuriér absolvovať. Predpokladaný čas doručenia sa aktualizuje v reálnom čase s ohľadom na dopravnú situáciu.


„Je to podobné ako s aplikáciami pre taxislužby. Aj u nás uvidíte, kde sa automobil nachádza a kedy k vám príde. Službu spúšťame od 20.6.2022,“ konštatuje A. Jančo. Cieľom tejto novinky je nielen uľahčiť doručenie zásielok zákazníkom, ale aj zvýšiť pravdepodobnosť doručenia tovaru na prvý pokus. Tým sa zníži uhlíková stopa, ktorá by bola inak vyprodukovaná pri opakovanom doručovaní.


Zdroj a foto: Packeta

 

Video

Aký bol Retail Summit 2022

Retail Podcast

Category Management 2: Koho zapojiť do vytvárania plánogramu

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk