Vôňa je dôležitou vlastnosťou výrobkov. BILLA na tom stavia novú komunikačnú líniu projektu Doba slovenská
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 07. jún 2022
Syry z liptovských pasienkov, oravská slanina či jahody zo Žitného ostrova. Potraviny pôvodom zo Slovenska sú voňavé, a teda zaručene čerstvé. Na fakt, že vôňa je jednou z najdôležitejších vlastností výrobkov, upozorňuje spoločnosť BILLA v pokračovaní konceptu Doba slovenská.
V minulom roku sa v sieti BILLA predalo takmer 319 miliónov slovenských potravín, s nárastom v kategóriách mäso, ovocie a zelenina, pečivo či lahôdky a bagety. Celkový obrat slovenských potravín stúpol v roku 2021 v porovnaní s rokom 2020 o 1,9 milióna €.
Čoraz viac slovenských spotrebiteľov si pri kúpe potravín všíma krajinu pôvodu, pričom uprednostňuje chutné a kvalitné výrobky zo Slovenska. Aj preto lokálnych pestovateľov a chovateľov podporuje spoločnosť BILLA v projekte Doba slovenská. Spustený bol presne pred dvomi rokmi, pričom vyjadruje hrdosť na kvalitné lokálne potraviny a ctí si prácu slovenských farmárov. Zároveň Doba slovenská prispieva k znižovaniu uhlíkovej stopy spoločnosti BILLA, keďže vzdialenosť výrobkov do cieľových predajní je minimálna.
„V minulom roku si Slováci v našich predajniach zakúpili takmer 319 miliónov slovenských výrobkov. Nárast predaja sme zaznamenali najmä pri mäse a lahôdkach, ale ľudia si častejšie do nákupných košíkov vkladali aj slovenské pečivo či ovocie a zeleninu z domácich sadov. Slovenský pôvod má pritom v sezóne viac ako 55 % množstva ovocia a zeleniny v našich predajniach,“ povedala Albena Georgieva, prevádzková riaditeľka spoločnosti BILLA.
Celkový obrat slovenských potravín sa v roku 2021 v porovnaní s rokom 2020 zvýšil o 1,9 milióna € na takmer 326 miliónov €. Slovenské výrobky sa vďaka BILLA a jej privátnym značkám okrem toho dostávajú aj do zahraničia, pričom ide najmä o bryndzu, klobásy, ovocné šťavy, sendviče, ale aj o hygienický sortiment.
V novej komunikačnej línii projektu Doba slovenská BILLA stavila na dôležitosť vône, teda charakteristickej vlastnosti potravín, ktorú si zákazník všíma už v predajni. Vôňa je znakom kvality i čerstvosti a vyznačujú sa ňou všetky potraviny vyrobené poctivými slovenskými pestovateľmi a chovateľmi. V oddelení pečiva rozvoniava v predajniach BILLA chrumkavý chlieb, chladiacim pultom dominujú voňavé klobásy či šunky s vysokým podielom mäsa, v oddelení ovocia a zeleniny sa mieša sladká vôňa ovocia so zemitou arómou čerstvej zeleniny.
Zdroj a foto: BILLA