KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Vôňa je dôležitou vlastnosťou výrobkov. BILLA na tom stavia novú komunikačnú líniu projektu Doba slovenská

Syry z liptovských pasienkov, oravská slanina či jahody zo Žitného ostrova. Potraviny pôvodom zo Slovenska sú voňavé, a teda zaručene čerstvé. Na fakt, že vôňa je jednou z najdôležitejších vlastností výrobkov, upozorňuje spoločnosť BILLA v pokračovaní konceptu Doba slovenská.

 

billa jun22 v


V minulom roku sa v sieti BILLA predalo takmer 319 miliónov slovenských potravín, s nárastom v kategóriách mäso, ovocie a zelenina, pečivo či lahôdky a bagety. Celkový obrat slovenských potravín stúpol v roku 2021 v porovnaní s rokom 2020 o 1,9 milióna €.


Čoraz viac slovenských spotrebiteľov si pri kúpe potravín všíma krajinu pôvodu, pričom uprednostňuje chutné a kvalitné výrobky zo Slovenska. Aj preto lokálnych pestovateľov a chovateľov podporuje spoločnosť BILLA v projekte Doba slovenská. Spustený bol presne pred dvomi rokmi, pričom vyjadruje hrdosť na kvalitné lokálne potraviny a ctí si prácu slovenských farmárov. Zároveň Doba slovenská prispieva k znižovaniu uhlíkovej stopy spoločnosti BILLA, keďže vzdialenosť výrobkov do cieľových predajní je minimálna.


„V minulom roku si Slováci v našich predajniach zakúpili takmer 319 miliónov slovenských výrobkov. Nárast predaja sme zaznamenali najmä pri mäse a lahôdkach, ale ľudia si častejšie do nákupných košíkov vkladali aj slovenské pečivo či ovocie a zeleninu z domácich sadov. Slovenský pôvod má pritom v sezóne viac ako 55 % množstva ovocia a zeleniny v našich predajniach,“ povedala Albena Georgieva, prevádzková riaditeľka spoločnosti BILLA.


Celkový obrat slovenských potravín sa v roku 2021 v porovnaní s rokom 2020 zvýšil o 1,9 milióna € na takmer 326 miliónov €. Slovenské výrobky sa vďaka BILLA a jej privátnym značkám okrem toho dostávajú aj do zahraničia, pričom ide najmä o bryndzu, klobásy, ovocné šťavy, sendviče, ale aj o hygienický sortiment.


V novej komunikačnej línii projektu Doba slovenská BILLA stavila na dôležitosť vône, teda charakteristickej vlastnosti potravín, ktorú si zákazník všíma už v predajni. Vôňa je znakom kvality i čerstvosti a vyznačujú sa ňou všetky potraviny vyrobené poctivými slovenskými pestovateľmi a chovateľmi. V oddelení pečiva rozvoniava v predajniach BILLA chrumkavý chlieb, chladiacim pultom dominujú voňavé klobásy či šunky s vysokým podielom mäsa, v oddelení ovocia a zeleniny sa mieša sladká vôňa ovocia so zemitou arómou čerstvej zeleniny.


Zdroj a foto: BILLA

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk