Dobré jedlo spája bez ohľadu na vek. BILLA sa v novej kampani zameriava na mladých aj staršiu generáciu
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 02. júl 2021
Starí rodičia používajú v kuchyni zaužívané slovenské recepty, ich deti a vnúčatá sú zas zväčša otvorené novým chutiam a ingredienciám zo sveta. Obe generácie sa však môžu navzájom inšpirovať, učiť jedna od druhej a stretnúť sa pri kvalitnom jedle, ktoré si vychutná celá rodina.
Spoločnosť BILLA prichádza s novou kampaňou „Skvelé jedlo spája generácie“. Sieť supermarketov dáva najavo, že je otvorená inováciám a podporuje zákazníkov v alternatívnych spôsoboch prípravy pokrmov. Novú kampaň BILLA spustila 1. júla.
Kým jedna časť rodiny uprednostňuje ako slávnostný nedeľný obed slepačí vývar a šťavnaté rezne so zemiakovou kašou, tá druhá si zas neváha pripraviť studenú mrkvovú polievku a vietnamské jarné rolky. Rozdiely medzi staršou a mladšou generáciou sa neprejavujú iba v používaní technológií či cestovaní po svete, ale aj v preferencii chutí a v príprave jedla. Odlišné však neznamená nespojiteľné, naopak, rozmanitosť ingrediencií prispieva k spoznávaniu netradičných chutí a slovenskú gastronómiu posúva na vyššiu úroveň. Pozornosť v kampani upriamuje BILLA na fakt, že v príprave obľúbeného jedla sa staršia a mladšia generácia Slovákov prirodzene dopĺňajú.
„Široký sortiment potravín v BILLA spája dva svety, ktoré vedia v kuchyni vytvoriť dokonalý tandem. Mladí ľudia sú plní nových nápadov, v jedle radi experimentujú, neboja sa nekonvenčných kombinácií a potravín. Staršie ročníky zas počas rokov vylepšili tradičné recepty na maximum a v kuchyni majú cenné skúsenosti. Obidve generácie sa môžu navzájom inšpirovať a niečomu sa jedna od druhej podučiť, vďaka čomu sa potom vedia na prípravu jedál pozrieť aj inak,“ povedala Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka BILLA.
Nová kampaň nadväzuje na ďalšie projekty spoločnosti, ktoré dlhodobo inšpirujú ku konzumácii zdravších potravín, vyváženému životnému štýlu a pohybovým aktivitám mladých ľudí. Zároveň sa však snaží zaujať nové cieľové skupiny zákazníkov.
Zdroj: BILLA