Slovenské Tofu predstavuje nový, vylepšený obal

Cielene sa zbavuje kartónového obalu, vďaka čomu ušetrí veľa ton papiera ročne. Namiesto neho značka LUNTER stavila na pútavý dizajn, vďaka ktorému zákazníci jednoducho nájdu tú správnu príchuť, presne podľa ich chuti.

 

lunter tofu obaly

 

„Dôvodov na zmenu bolo viacero. Tým prvotným impulzom bol náš zodpovedný prístup k životnému prostrediu,“ hovorí Anna Buzinkay, Marketing Director Europe spoločnosti ALFA BIO.


V rámci snahy generovať menej odpadu sa LUNTER rozhodol vzdať zaužívaného obalu. „Vďaka malej úprave sme dosiahli veľký pokrok v šetrení prírodných zdrojov, čo predstavuje až 150 ton papiera za rok“, dodáva A. Buzinkay. Nové etikety obsahujú nálepky, ktoré sú vyrobené z PE materiálu. Preto nie je nutné ich pred vyhodením do žltého kontajnera odliepať z obalu.


Značka stavila na výraznú vizualitu, ktorá aktivuje chuťové bunky zákazníkov a nabáda ich ochutnať Tofu. Výrazné farby a receptové fotografie priamo na obale inšpirujú, čo si môžu spotrebitelia z vybraného výrobku pripraviť sami doma. Cielené copy texty odľahčenou formou komunikujú benefity, špecifické ingrediencie, chuťové očakávania a spôsob prípravy danej tofu príchute. Na svojej webovej stránke a Youtube kanáli LUNTER ponúka rýchle a jednoduché recepty pre každého, kto chce zaradiť Tofu do svojho jedálnička.


Zmena etikiet od koncepčného návrhu, fotenia a prekladu do všetkých jazykových mutácií, trval takmer tri mesiace, išlo o 34 rôznych položiek.


Na vynovených obaloch všetkých druhov LUNTER Tofu nájde zákazník aj dve zaujímavé ikony. Jednou je označenie Nutri-Score, ktoré hodnotí výrobok podľa nutričného zloženia a jeho vplyvu na naše zdravie.


Vďaka uvedomelému prístupu k moderných technológiám a surovinám, ktoré pri výrobe používa, patrí LUNTER medzi významných hráčov na trhu. Aj vďaka tomu v roku 2021 získal celoeurópsky uznávaný V-LABEL VEGAN certifikát, ktorý je vyhľadávaný medzi milovníkmi rastlinnej stravy, preto ho zákazníci nájdu aj na vynovených obaloch. Značka V-Label je pečať kvality vegánskych i vegetariánskych produktov a služieb, uznávaná a rešpektovaná po celom svete.


Zmenou postupne prejde celé portfólio výrobkov Alfa Bio, a to v podobnom duchu jednotnej vizuálnej identity. Kľúčová komunikácia však ostáva nezmenená.


Zdroj: LUNTER / ALFA BIO

 

Video

Vitajte vo svete MINIT... robíme Váš deň krajším

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk