KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Coca-Cola uvádza na slovenský trh produkty značky Costa Coffee

Spoločnosť Coca-Cola prináša produkty tejto obľúbenej kaviarenskej značky do bežného predaja na slovenskom a českom trhu. Na Slovensku sú to zatiaľ obchodné reťazce Tesco, Kraj a Metro, v Česku sú to obchody Rohlík, Košík a Makro.


Spoločnosť plánuje ďalej rozširovať dostupnosť produktov aj do ostatných predajných reťazcov na oboch trhoch a celé portfólio si zákazníci môžu zakúpiť aj vo všetkých Costa Coffee kaviarňach. Slovensko a Česko patria do prvej vlny 15 krajín, z celkového plánovaného počtu 28 krajín, kde sú produkty Costa Coffee v retaile dostupné.


Jednu z najväčších globálnych akvizícií v hodnote 4,3 mld € dokončila spoločnosť Coca-Cola v minulom roku. Ujala sa tak príležitosti rozšíriť svoje doterajšie portfólio o jednu z najviac rastúcich kategórií na svete a podeliť sa o starostlivo vyberanú a vyrábanú kávu aj so svojimi zákazníkmi na Slovensku.


„Zaradením značky Costa Coffee do ponuky ešte viac rozširujeme nápojové portfólio skupiny Coca-Cola a napĺňame tak aj našu dlhodobú stratégiu sprevádzať zákazníkov 24 hodín 7 dní v týždni – od raňajok až po večerný relax," vysvetľuje Dan Timotin, generálny riaditeľ Coca-Cola HBC pre SR a ČR, a dodáva: „Chceme, aby bol prémiový kávový zážitok dostupný pre všetkých aj v domácom prostredí, pri rannej šálke alebo počas práce z domu. A to najmä v dnešnej situácii, kedy je to veľmi aktuálne.“


O celosvetovej obľúbenosti značky a rastúcej komunite zákazníkov, ktorí sa často označujú ako Costa Lovers, svedčí aj fakt, že Costa Coffee od roku 2010 viackrát vyhrala titul Najlepšieho európskeho kaviarenského reťazca, v rámci prestížnej súťaže European Coffee Awards. Od minulého roka sa aj Slovensko, so svojou prvou kaviarňou Costa Coffee v Bratislave, zaradilo medzi 32 krajín sveta, v ktorých je dnes celkom 3 820 kaviarní.


„Slováci, rovnako ako Česi, milujú kvalitnú kávu a my sme radi, že sa nám podarilo priniesť naše ikonické kaviarne aj na slovenský trh. Costa Coffee si však nezakladá len na kvalite, ale aj na podpore plantážnikov. Zodpovedné podnikanie je pre nás rovnako veľmi dôležité, preto aj v našich kaviarňach postupne obmedzujeme jednorazové plasty a úplne sa ich zbavíme najneskôr do konca budúceho roka. Znižujeme tiež spotrebu energií a plánujeme aj novinky pre pohodlie našich zákazníkov, ako je napríklad bezkontaktné objednávanie v mobile alebo rozvoz kávy, " dopĺňa Aleš Fránek, riaditeľ siete kaviarní Costa Coffee v ČR a SR, ktorú prevádzkuje spoločnosť Lagardère Travel Retail.


Coca-Cola ponúka širokú škálu prémiových zmesí kávy na domáce použitie. Aktuálne je v ponuke mletá káva, zrnková káva, tiež kapsule kompatibilné s kávovarmi Nespresso. Tieto kávy je možné zakúpiť v štyroch variantoch:


•Mocha Italia Signature Blend Medium (vyvážená zmes kávy Arabica a Robusta s jemnou orechovou chuťou)


•Mocha Signature Blend Dark (intenzívna, tmavo pražená silná káva s výraznou karamelovou arómou)


• Bright Blend (ľahšia, pražená zo 100% zŕn Arabica so sladšou chuťou čokolády, citrónovej kôry a karamelu)


•Colombian Single Origin (exotická, pražená z jednodruhových zŕn z kolumbijských údolí so silným karamelovým nádychom, dostupná exkluzívne vo forme kapsúl kompatibilných s kávovarmi Nespresso).


Zdroj: Coca-Cola, Lagardère Travel Retail

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk