PayU rozširuje ponuku lokálnych platobných metód v Európe
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 10. september 2020
Až 35% Europánov, ktorí nakupujú online, oslovuje ponuka zahraničných elektronických obchodov. Cezhraničný obchod je aj podľa Eurostatu jedným z najsilnejších trendov v elektronickom obchodovaní.
Rastúci počet elektronických obchodov už teraz generuje značné výnosy z predaja do krajín EÚ. V reakcii na rastúci záujem sektoru elektronického obchodovania o medzinárodnú expanziu PayU rozširuje škálu ponúkaných platobných metód.
Platobné karty (kreditné a debetné) predstavujú medzinárodné štandardné platby v elektronických obchodoch. Avšak, v mnohých krajinách majú väčšiu popularitu medzi online nakupujúcimi alternatívy, miestne platobné metódy ako sú rýchle bankové prevody v Poľsku, takzvané pay-by-links, alebo iDeal systém v Holandsku, ktorý funguje veľmi podobne.
Zoznam takýchto príkladov je veľmi dlhý. Pri zvažovaní expanzie vlastného e-shopu na nové trhy ja preto nevyhnutné venovať pozornosť prispôsobeniu platobných metód preferenciám miestnych zákazníkov.
Zavedenie spôsobu platby preferovaného spotrebiteľom v miestnej mene tiež umožňuje uviesť všetky ďalšie poplatky, vrátane nákladov na dopravu. Tým je zabezpečené, že kupujúci presne pozná konečnú cenu, ktorú má zaplatiť, a je ochotnejší nákup aj dokončiť.
„Veľmi nás teší, že stále viac spoločností odvážne vstupuje na zahraničné trhy a presúva svoju ponuku aj za hranice svojej krajiny. PayU má vhodné riešenia pre miestne platobné metódy, čo nám umožňuje podporovať e-shopy pri rozvoji cezhraničného obchodu v celej Európe a tiež v Južnej Amerike, Ázii a Afrike,“ hovorí Barbora Tyllová, country manažérka PayU pre Českú republiku, Slovensko a Maďarsko.
V reakcii na rastúci trend cezhraničného predaja v elektronickom obchodovaní rozšírilia PayU svoju už tak bohatú škálu platobných metód, ktoré doteraz poskytovala v strednej a východnej Európe (Poľsko, Česká republika, Slovensko, Rumunsko), a pridala miestne riešenie, ktoré je populárne v západnej Európe.
Ponuka teraz zahŕňa platobné metódy ako: Sofort (Klarna), Giropay, iDeal, Paysafecard, Bancontact, MyBank.
“Internetové obchody, ktoré pri implementácii svojej medzinárodnej stratégie expanzie nedodržiavajú zásady lokalizácie, by v niektorých prípadoch mohli stratiť prístup na viac ako 80% trhu, pokiaľ obmedzia ponúkané platobné metódy iba na platobné karty. Preto je kľúčom k úspechu v cezhraničnom elektronickom obchode ponuka miestnych platobných metód,“ sumarizuje B. Tyllová.
Zdroj: PayU