Bratislavský Aupark otvára zaujímavý koncept POP-UP SALES

Módne tovary tu dostávajú druhú šancu a zákazníci si ich môžu kúpiť vo výrazných zľavách. Do projektu sa zapojilo vyše 30 nájomníkov Auparku.

 

salesaupark

 

Nájomníci tohto obchodného centra zákazníkom v POP-UP SALES ponúknu počas štvortýždňového nákupného festivalu vybrané kúsky z jarných a letných kolekcií 2020. Podporia tak myšlienku udržateľnosti a tovar, ktorý by, zrejme, skončil v odpise, poteší zákazníkov novej dizajnovej predajne nielen svojou cenou.


POP-UP SALES ponúka zákazníkom vybrané tovary v atraktívnych, až 70 percentných zľavách. V najbližších štyroch týždňoch sa stane dejiskom nákupného festivalu, ktorý zákazníkom prinesie atraktívne zľavy aj sprievodný program plný inšpirácie a zábavy.


„V rámci podpory filozofie udržateľnosti dlhodobo podnikáme viaceré kroky, ktoré vedú k šetrnejšiemu využívaniu zdrojov a zároveň zanechávajú čo najmenšie stopy na životnom prostredí. Aj preto sme sa po mesiacoch, počas ktorých bola väčšina prevádzok zatvorená, rozhodli osloviť našich nájomníkov a ponúknuť im možnosť dopredať nadbytočný tovar práve v POP-UP SALES,“ približuje koncept POP-UP SALES Veronika Košická, Shopping Center Manager Auparku Bratislava.


Nákupný festival bude prebiehať v termínoch 23.7. až 16.8. a je rozdelený do štyroch tém. V rámci každej z nich čakajú na zákazníkov iné značky a iné módne kúsky. Počas prvého týždňa pôjde o výber z voľnočasovej módy a streetwear, na ktorú nadviaže oblečenie do kancelárie či na pracovné stretnutia. Druhá časť festivalu bude zameraná na výpredaj letných kúskov na párty či dovolenku a festival uzavrie téma šport. Otváracia doba POP-UP SALES je denne v časoch od 12:00 do 21:00 hod.

 

Ponuku na spoluprácu v rámci konceptu POP-UP SALES prijalo vyše 30 nájomníkov Auparku z oblastí módy, krásy, zdravia či darčekových predmetov. Zákazníci tak majú možnosť výhodne nakúpiť produkty obľúbených značiek LINDEX, CCC, SOAPHORIA, NIKÉ, FUSAKLE, NOUR LONDON, ALBI, BAŤA, BJÖRN BORG, ECCO SHOES, HUMANIC, STEVE MADDEN, ALAIN DELON, HAVLÍKOVA APOTÉKA, IPANEMA, MANGO, OZETA, RETRO JEANS, NEBBIA, BEPON, SALAMANDER, PUPA, YVES ROCHER, KARA, PIETRO FILIPI, ERRORE, ETAM, FREDDY a UNCLE SAM. Do projektu sa zapojili aj prevádzky reštaurácií POKÉ BAR, STARBUCKS, NESPRESSO, ASIAN RESTAURANT, PIZZA HUT a WINE BAR.


„Ponuku prispieť do projektu kúskami z našich kolekcií sme uvítali. Do POP-UP SALES prinesieme okrem našich pánskych kolekcií aj jednu špeciálnu kolekciu – Renewals by NOSENE x ALAIN DELON. Je to upcyklovaná kolekcia ušitá z našich pánskych košieľ v spolupráci s NOSENE. Práve ňou chceme komunikovať, čo sa deje s nepredaným oblečením a, hlavne, čo by sa s ním diať nemalo. Dlhodobo podporujeme filozofiu udržateľnosti vo výrobe a toto je ideálna príležitosť a miesto, kde o nej aj v rámci pripravovaných diskusií môžeme povedať viac,“ hovorí Lenka Káčerová, Marketing Communications Manager značky Alain Delon.

 

 Zdroj: Unibail-Rodamco-Westfield

Video

V boji proti vírusom je úspešný UV ROBOT

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW