KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Kaufland spúšťa druhý ročník projektu Čerstvé hlavičky

Projekt podporuje medzi školákmi konzumáciu čerstvého ovocia a zeleniny. Spomedzi zaregistrovaných škôl teraz zákazníci Kauflandu hlasovaním zvolia tie, ktoré budú počas nasledujúceho školského roka raz týždenne dostávať čerstvú nádielku pre každého svojho žiaka.


Verejné hlasovanie prostredníctvom pokladničných blokov začalo 24. júna a potrvá až do 29. júla.
Ovocie a zelenina sú vďaka vitamínom nesmierne dôležitou súčasťou detského jedálnička, máloktoré deti ich však konzumujú dostatok. Kaufland preto po úspešnom pilotnom ročníku znovu vyzval základné školy, aby sa zapojili do projektu Čerstvé hlavičky. Cieľom je viesť školákov k tomu, aby ovocie a zeleninu desiatovali pravidelne a radi.


Do prvého ročníka projektu bolo zapojených 62 škôl s takmer 23-tisíc žiakmi, ktorým týždenne Kaufland odovzdáva viac ako 4,5 tony čerstvého ovocia či zeleniny. „V rámci projektu Čerstvé hlavičky hľadáme partnerskú školu pre 67 predajní po celom Slovensku. Veríme, že vďaka nemu uľahčíme aspoň jeden deň rodičom odpoveď na otázku, aké ovocie či zeleninu pribaliť svojmu školákovi na desiatu. Veď pravidelná konzumácia ovocia a zeleniny prispieva k zdravým stravovacím návykom,“ dodáva hovorkyňa spoločnosti Kaufland Lucia Langová.


Riaditeľky a riaditelia škôl zapojených do prvého ročníka vnímajú projekt veľmi pozitívne. „Za najväčší benefit projektu Čerstvé hlavičky považujem to, že si deti zvykajú aj na chute plodov, ktoré doposiaľ nepoznali alebo neochutnali,“ pochvaľuje si riaditeľka prešovskej partnerskej školy Ľubica Kohániová. Mnohí vďaka Kauflandu úplne po prvý raz vyskúšali hurmikaki, kivi či dokonca surový kaleráb. Riaditeľka ZŠ v Odoríne Adriana Puškášová si zasa všimla, že jej žiaci si vďaka tomuto projektu začali na desiate nosiť viac ovocia a zeleniny. Vplyv na stravovacie návyky teší aj rodičov, ktorým projekt pomáha vzdelávať ich potomkov o dôležitosti čerstvého ovocia a zeleniny v jedálničku.


Do druhého ročníka sa zaregistrovalo 189 základných škôl. Hlasovanie prebieha na webstránke www.cerstvehlavicky.sk prostredníctvom registrácie pokladničného bloku z nákupu v ktorejkoľvek predajni Kauflandu. Jeden zaregistrovaný pokladničný blok vystavený v období od 24. júna do 29. júla predstavuje jeden hlas. O tom, ktoré školy získajú na nasledujúci školský rok ovocie a zeleninu, tak rozhodnú priamo zákazníci.


Zdroj: Kaufland

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk