Módnym značkám spoločnosti LPP Slovakia sa u nás darí

Spoločnosť LPP Slovakia, s.r.o., ktorá na Slovensku zastrešuje značky Reserved, Cropp, House, Mohito a Sinsay si ako prioritu pre rok 2017 stanovila online predaj.

 

„Hlavnou výzvou pre LPP Slovakia bolo v minulom roku spustenie online predaja pre značky Mohito, Cropp, Sinsay a House, čo sa nám úspešne podarilo,“ hovorí Patrik Čanecký, Executive manager LPP Slovakia, s.r.o. „Online predaj aj naďalej zostáva jednou z našich priorít pre rok 2017“, dodáva.

 

V roku 2017 plánuje spoločnosť LPP Slovakia, s.r.o. optimalizovať svoju maloobchodnú sieť, čo bude mať za následok zatvorenie niektorých predajní, ktoré už nezodpovedajú štandardom spoločnosti, rekonštrukciu starších typov prevádzok a následne tiež otvorenie nových.

 

V roku 2016 tržby LPP Slovakia, s.r.o., presiahli 39 mil €, čo predstavuje medziročný nárast o 22,96%. Podiel online predaja na celkových tržbách predstavoval 2,67%. Za rok 2016 dosiahla spoločnosť zisk po zdanení dosiahol výške 597 tis €.

 

Takmer 100% tržieb dosiahla spoločnosť z predaja tovaru, pričom najvýznamnejším je predaj tovaru značky RESERVED, ktorý predstavoval až 49 % podiel z celkových tržieb.

 

V minulom roku otvorila spoločnosť dve nové prevádzky, obe značky Reserved, v Banskej Bystrici špecializovanú dámsku predajňu a v Žiline v OC Mirage najväčšiu prevádzku Reserved na Slovensku, s rozlohou viac ako 2000 metrov štvorcových. Predajná sieť LPP Slovakia na konci roku 2016 predstavovala rozlohu takmer 25 000 metrov štvorcových. LPP Slovakia, s.r.o. je 100% dcérskou spoločnosťou jednej z najrýchlejšie rastúcich spoločností v rámci odevného priemyslu v regióne strednej a východnej Európy, nadnárodnej spoločnosti LPP S.A.. Táto už viac ako 20 rokov úspešne funguje na náročnom trhu s odevmi. LPP SA má sieť takmer 1 700 predajní a internetových obchodov svojich značiek Reserved, Cropp, House, Mohito a Sinsay, a vytvára pracovné miesta pre viac ako 22.000 ľudí vo svojich kanceláriách a predajniach v Európe, Ázii a Afrike. LPP SA je kótovaná na Varšavskej burze v indexe WIG20 a patrí do prestížneho indexu MSCI Poland.

 

K 31.12.2016 prevádzkovala LPP Slovakia, s.r.o. celkom 61 predajní na území Slovenskej republiky, čím sa stala významným subjektom v oblasti maloobchodného predaja odevov, obuvi a doplnkového tovaru značiek z portfólia LPP S.A..

 

Zdroj: redakcia

 retail newsletter banner F2

 

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk