Najlepšie e-shopy sú v zisku už po roku. Chcete byť jedným z nich?

Na Slovensku ročne vznikne aj zanikne asi 750 e-shopov. Ich celkový počet sa za posledné tri roky zastabilizoval zhruba na čísle 8.000.


Ziskovosť internetových obchodov závisí od mnohých faktorov, predovšetkým od segmentu v ktorom podnikajú, výške marží, ako aj výške prvotnej investície.

 

„Najúspešnejšie e-shopy dosiahnu zisk už po roku existencie. Väčšina sa však do výraznejších čísiel dostane až po niekoľkých rokoch,“ hovorí Michal Král, zakladateľ a riaditeľ spoločnosti Pricemania, ako aj expert na online podnikanie.
Tipy ako byť úspešnými na internete a odlíšiť sa od konkurencie prezradí Michal Král už 20. októbra 2016 v Bratislave na konferencii 7. ShopComm. Konferencia je určená začínajúcimi, ale aj už fungujúcim e-shopom.

 

Program akcie nájdete na http://shopcomm.eu/program/. Z dvanástich prednášok a prípadových štúdií vyberáme:

 

Expanzia do zahraničia ako príležitosť pre rast tržieb a zisku

 

7 tipov ako navýšiť zisk e-shopu pred Vianocami

 

Nastavenie komplexnej digitálnej stratégie. Kde začať?

 

5 vecí, ktoré zaručene zničia váš Facebook

 

Inteligentný redizajn e-shopu, ktorý „za Vás“ urobia zákazníci

 

Registrovať sa môžete na: http://shopcomm.eu/registracia/.

 

Generálnym partnerom konferencie 7. ShopComm je spoločnosť PRICEMANIA, hlavnými partnermi sú DPD a ETARGET a partnermi Webglobe - Yegon, Riesenia.com, Shopsupport.sk a MERGADO. Organizátorom akcie je agentúra FUSION.

 

Zdroj: redakcia

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk